مدیریت شهری

اجرای برنامه‌ عملیاتی محله دوست‌دار کودک در منطقه۸

مهناز استقامتی شهردار منطقه۸، از اجرای طرح محله دوست‌دار کودک در این منطقه خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، نشستی با حضور مهناز استقامتی شهردار منطقه۸ و مجتبی دانشور مدیرکل آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد .

مهناز استقامتی در این نشست گفت: در سال‌ جاری، چند منطقه برای اجرای طرح دوست دار کودک مشخص شد که منطقه ما نیز یکی از این مناطق است؛ به همین دلیل تلاش ما این است بخشی از طرح شهر دوستدار کودک را در منطقه۸، تا پایان سال اجرایی کنیم.

وی در ادامه افزود: آموزش‌های شهروندی و فرهنگ‌سازی به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا، اهمیت بسیار دارد؛ به همین جهت ما برای اجرای برنامه‌های محله دوست‌دار کودک آمادگی داریم.

استقامتی در ادامه به برخی دلایل انتخاب این محله اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود سرای محله فدک که در حوزه کودک و معلولان مناسب سازی شده، وجود مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان فدک، خانه فرهنگ فرهنگسرای گلستان و ایجاد معابر مناسب جهت دسترسی به مترو، این محله برای اجرای برنامه عملیاتی محله دوست‌دار کودک به صورت پایلوت انتخاب شد و بدون شک می تواند تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف این طرح باشد.

همچنین در این نشست مجتبی دانشور مدیرکل آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در خصوص نحوه اجرای برنامه عملیاتی محله دوست‌دار کودک در محله فدک منطقه ۸ صحبت کرده و از اقداماتی که تاکنون در محله فدک انجام شده، تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا