متوسط

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین همیشه جذاب ترین شهر کشور برای جامعه ایرانی بوده است.این شهر جدا از جذابیت هایشبرای مردم عادی برای سیاسیون نیز جاذبه های زیادی دارد.جاذبه هایی که باعث می شود بسیاری از سیاستمداران به ویژه در انتخابات مجلس سعی کننداز این شهر وارد بهارستان بشوند.

همین ویژگی سیاسی بودن، باعث شده است تا جریان‌های سیاسی کشور اسب خود را بری انتخابات مجلس دهم از این شهر زین و خود را برای رقابتی سخت آماده کنند.

شناخته شده ترین چهره‌های هر دو جناح خود را برای رقابت در شهر تهران آماده می‌کنند. برای پیش بینی اینکه کدام گروه می تواند کرسی‌های سبز تهران را به خود اختصاص دهد. سراغ اعضای شورای شهر تهران رفتیم و نظر آنها را در خصوص اینکه آنها به چه کسانی و یا حزب هایی رای می دهند جویا شدیم .

عباس جدیدی که خودش به عنوان چهره ورزشی در شورای شهر تهران حضور دارد معتقد است که باید اصلح ترین آدم ها به مجلس راه پیدا کنند.او در این باره گفت:انتخابات یک امر ملی است و حضور و مشارکت مردم به تمام دنیا نشان خواد داد که در کشور ایران دموکراسی وجود دارد و هرکه بخواهد می تواند به آن کاندیدایی که علاقه دارد رای بدهد.

او ادامه داد:من خودم به شخصه به کسانی رای می دهم که اصلح تر از بقیه باشند و برای حفظ و کیان این نظام و مملکت با تمام وجود کار کنند.

اما عضو دیگر ضورای شهر تهران به صراحت اعلام کرد که قصد دارد به لیست اصواگرایان را بدهد.معصومه آباد در این باره گفت:شک نکنید که من به لیست اصولگرایان رای می دهم و امیدوارم تا تمامی آنها وارد مجلس شورای اسلامی تهران بشوند.

آباد در خصوص اینکه آیا مردم در این انتخابات هم مانند دیگر انتخابات در صحنه حاضر می شوند یا خیر گفت:من فکر می کنم امسال بیشترین مشارکت مردم را خواهیم دید.وقتی جریان های سیاسی بیشتر می شوند خب این طبیعی است که هرکسی می تواند به حزب یا گروهی که به تفکراتش نزدیکتر است رای بدهد.

محمد حقانی که عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران است معتقد است که لیست اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی شهر تهران لیست متفاوت و قابل قبولی لست او گفت:من برای همه احزاب احترام خاصی قایل هستم ولی فکر می کنم که لیست اصلاح طبان مجلس لیستی معتدل و قابل قبول است.البته ناگفته نماند که واقعا در لیست اصولگرایان هم اشخاصی وجود دارند که باید حتما در کجلس باشند تا اعتدال برقرار شود.

حقانی در خصوص اینکه چه خواسته ای از نمایندگان مجلس دارد گفت:خواسته من فقط این است که واقعا به فکر مردم باشند و همیشه به دنبال حق باشند.مهم ترین مساله ای که آنها باید همیشه رعایت کنند مردم سالاری است اگر مردم نبودند آنها هیچ وقت نمی توانستند به کرسی های مجلس تکیه بزنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا