شورای شهر

اعتراض فرماندار ری در شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هدایت الله جمالی پور امروز با حضور در  جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر پیش از دستور حافظی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره خانه‌های در کنار دکل برق گفت:  خانه‌هایی که در کنار دکل‌های برق و یا مواردی زیر این دکل‌ها قرار گرفته‌اند موجب نگرانی همه مسئولان شهرستان ری شده است.

وی ادامه داد: بی تردید برای حل این معضل نیازمند یک عظم جدی و همکاری میان دولت و اعضای شورا و شهرداری هستیم.

فرماندار شهر ری با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که از سطح معیشتی پایینی برخوردار هستند؛ امروز بیشترین تهدید را از نزدیکی محل سکونتشان به این دکل‌ها شاهد هستند، گفت: باید این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

جمالی پور به راه‌کارهای رفع این مشکل در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: می‌توان این دکل‌ها را به زیر زمین منتقل کرد البته این کار هزینه زیادی را در بر می‌گیرد ولی باید بدانیم که این هزینه به اندازه جان انسان‌ها ارزش دارد.

وی همچنین با حضور در شورا در خصوص بهشت زهرا و مشکلات ایجاد شده برای ساکنان آن محدوده گفت: امروز بهشت زهرا(س) برای مردم باقرشهر علاوه بر مشکلات ترافیکی معضلات بسیاری را ایجاد کرده است.

به گفته فرماندار شهر ری، همچنین وجود مرکز دفن زباله شهر تهران در کهریزک نیز برای مردم این منطقه مشکلات محیط زیستی بسیاری را ایجاد کرده است.

جمالی پور همچنین نسبت به عدم تغییر نام شورای شهر تهران اعتراض کرد و گفت: درست است که نام شورا را عوض نمی‌کنید؛ اما مردم ری انتظار دارند این نام تغییر کند و به نام قانونی شورای شهر تهران، ری و تجریش نامگذاری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا