مدیریت شهری

حفره خطر آفرین در منطقه ۶ بدون تلفات جانی مهار شد

نشست نسبتا بزرگ به عمق ۲۰ متر و ابعاد ۶۳ متر مربع به دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب در خیابان کارگر شمالی نرسیده به خیابان نصرت با مدیریت شهرداری منطقه ۶ و همکاری ادارات خدمات رسان و تیم های امدادی بدون تلفات جانی مهار و ترمیم اولیه و رفع خطر فرو نشست انجام شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، حوالی ساعت سه بامداد روز سه شنبه دوم شهریور بر اثر شکست لوله فاضلاب و آب شستگی حاصله ، حفره نسبتا بزرگی در محور کارگر شمالی حد فاصل میدان انقلاب و خیابان نصرت ایجاد می شود و با تماس های مردمی تیم امدادی اداره آب و فاضلاب منطقه در محل حاضر می شود.

در ساعات اولیه صبح روز جاری جلسه ستاد بحران به ریاست تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ و مدیران اداره آب و فاضلاب استان ، شرکت ملی گاز ، سازمان مدیریت پسماند ، پلیس راهور و شهرداری منطقه تشکیل و با همدلی و مساعدت تصمیات لازم در جهت مهار ، ایمن سازی و ترمیم فرونشست زمین اتخاذ شد.

درادامه این گزارش ، عوامل پلیس راهور ، نیروی انتظامی و معاونت ترافیک منطقه ۶ ضمن کنترل ترافیک ، هشدار و روان سازی تردد به تخلیه سکنه ساختمان های مسکونی و تجاری اطراف پرداختند و با همکاری مردم حادثه جانی رخ نداد.

تیم امداد اداره فاضلاب منطقه ترمیم اولیه و اتصال لوله فاضلاب را طی چند ساعت در روز جاری انجام داد و با همکاری سازمان پسماند و نواحی ششگانه و معاونت های خدمات شهری و عمران تزریق اولیه خاک مخلوط قلوه سنگ وبتون در حفره صورت گرفت .

بر اساس این گزارش مراحل تکمیل ، زیر سازی ، بتون ریزی ، روکش آسفالت و ترمیم نهایی معبر در حال انجام است و تا ۲۴ ساعت آینده پاکسازی کامل محور صورت خواهد گرفت.

گفتنی است مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در محل فرو ریزش خیابان کارگر، از حادثه بوجود آمده بازدید کرد و از اقدامات دستگاه های اجرایی در کنترل و مهار این اتفاق ، تشکر و قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا