شورای شهر

شهربانو امانی: آیا به نظارت اخلاقی در سرویس‌های مدارس توجه شده است؟

به گزارش شورا‌آنلاین، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص طرح استقبال از مهرماه با تأکید براینکه ساماندهی سرویس های مدارس تنها از حوزه ترافیکی برعهده شهرداری است، طرح سوال کرد که آیا از نظر رفتار ترافیکی و امنیت این سرویس‌ها نیز نظارت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دغدغه من این است که در سرویس های مدرسه گاهی ۶ تا ۷ دانش آموز را سوار می‌کنند و به درستی از نظر ایمنی در این خصوص دغدغه داریم و همه این دانش‌آموزان فرزندان ما هستند.

امانی همچنین گفت: در کشورهای مختلف کمک‌هایی به سرویس‌های مدارس ارائه می‌شود تا دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند با امنیت و سهولت مناسبی از سرویس ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر سرویس های مدارس برعهده تاکسیرانی است و این نظارت بیشتر نظارتی ترافیکی است گفت: آیا بر نظارت اخلاقی در سرویس‌های مدارس توجه شده است؟

وی همچنین یکی دیگر از مفادی را که موجب دغدغه برای اعضای شورای شهر است نوع قرارداد مالی با رانندگان سرویس‌های مدارس دانست و گفت: آن گونه که به ما اطلاع داده اند ۲۵ درصدی که با راننده‌ها منعقد می‌شود را مدارس دریافت می‌کنند و ۷۵ درصد را به رانندگان می‌دهند و ضرورت دارد این موضوع را به صورت دغدغه در نظر داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا