اجتماعی و فرهنگی

اجرای حدود ۷۵۰۰ ویژه برنامه تابستانی برای ۱۵ هزار نفر از بانوان شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نرگس معدنی پور با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان تعداد ۷۴۶۶ ویژه برنامه در تابستان برای ۱۴۰۸۳۵ نفر از بانوان شهر تهران با هدف پربار کردن اوقات فراغت بانوان در سطح محلات شهر تهران برگزار خواهد نمود.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ویژه تابستان گفت: نشست های آموزشی تکمیلی و پیشرفته مختص نماز یاوران با ترویج فرهنگ نماز از جمله این برنامه هاست که ۸۸ نشست برای ۱۴۱۶ نفر هسته نماز یاور در سطح محلات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از تاریخ ۲۵خرداد تا ۵ مهر ماه برگزار خواهد شد.

معدنی پور گفت: اداره کل امور بانوان با هدف ترغیب بانوان مبلغ برای توجه نمودن به شیوه های مشاوره در امر تبلیغ و تقویت هویت دینی بانوان و خانواده تعداد ۱۲۳۳۵برنامه مشاوره فردی و گروهی برای ۲۵۶۹۹ نفر مخاطب در تابستان برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی بانوان شهر تهران و گسترش زمینه های آموزش و ارتقای دانش خانواده در سطح محلات، بیان نمود: تعداد ۷۰۸ کارگاه ترویجی و آموزشی عفاف و حجاب برای ۲۰۰۰ نفر از بانوان شهر تهران از تاریخ ۲۵ خرداد تا ۵ مهر ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ادامه گفت: به مناسبت روز ملی دختران و دهه کرامت ۲۰۰۰ برنامه برای ۲۰۰۰۰ نفر مخاطب در حد فاصل میلاد حضرت معصومه (س) لغایت ولادت حضرت امام رضا (ع) در کلیه سازمان ها و شرکت ها و مراکز تابعه شهرداری و مناطق ۲۲ گانه و… با هدف تبیین مقام و منزلت دختران به عنوان همسر و مادران فردا برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای همایش های فصلی در اجرای طرح گوهر رحمت طی فصل تابستان، از برگزاری تعداد ۱۰۰۰ برنامه آموزشی از قبیل کارگاه و… برای دختران شهر تهران خبر داد.

معدنی پور در خصوص برگزاری کارگاه های مهارت فرزند پروری گفت: تعداد ۱۰۶۲ کارگاه آموزشی برای ۱۴۰۰۰ نفر از خانواده‏هایی که دارای فرزند ۰ تا ۴ سال و با هدف زمینه سازی برای رشد و خلاقیت کودکان و همچنین ارائه آموزش های لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قرآن، سنت، روانشناسی، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های اجرایی در تابستان برگزاری ۹۵۸ کارگاه آموزشی در پایگاه های همیار خانواده می باشد که برای تعداد ۱۲۸۲۰ نفر از خانواده های ساکن در محلات سطح شهر تهران با هدف تقویت احساس همدلی، همکاری و هماهنگی و همفکری افراد با دیگران است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:کارگاه های آموزش تسهیلگری طرح اجتماع محور ارتقا کیفیت زندگی نیز از تاریخ ۲۵ خرداد ماه تا ۵ مهر ماه در سطح محلات شهر تهران به تعداد ۱۲۱۶ کارگاه برای ۳۴۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

 

بر اساس گزارش سایت شهرداری تهران وی گفت: به جهت توسعه و ترویج استفاده بهینه از پسماندهای شهری و دور ریزها خصوصا در منطقه۱۲ تعداد ۱۴۱۶ کارگاه آموزشی برای ۲۱۵۰۰ نفر شهروند از تاریخ ۲۵ خرداد ماه تا ۵ مهر ماه در سطح محلات شهر تهران برگزار خواهد شد.

معدنی پور خاطرنشان کرد: در خصوص توانمند سازی بانوان در جهت مدیریت اوقات فراغت خانواده و ارتقا سلامت روانی-اجتماعی بانوان و خانواده تعداد ۲۲ اردوی منطقه ای ویژه بانوان شاغل در شهرداری تهران و ۳۵۴ اردوی محله ای برای ۲۲۰۰۰ مخاطب در طول تابستان در کلیه مناطق ۲۲ گانه اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا