مدیریت شهری

شهردار منطقه ۴: تهران هوشمند شهری است با سطح بالاتری از کیفیت زندگی

نخستین مرکز فناوری های نوین منطقه چهار در هفته شهر هوشمند افتتاح شد.

به گزارش شوراآنلاین، محمد محمددوست شهردار منطقه چهار با اعلام افتتاح نخستین مرکز فناوری های نوین منطقه چهار گفت: برنامه تهران هوشمند، بر اساس مصوبات شورای راهبردی تهران هوشمند به” ریاست شهردار محترم تهران” مشخص کننده مسیر مدیریت جدید شهری در راستای تحقق شهر هوشمند در پایتخت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این طرح ها گفت: افتتاح مرکز فناوری های نوین در ماه جاری و اختصاص ساختمان ۵ طبقه به منظور تشکیل مرکز رشد و نوآوری، ضمن تعامل و همکاری با “دبیرخانه هوشمند سازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات” شهرداری تهران و “دانشگاه علم و صنعت” از جمله طرح های در دست اقدام است.

محمددوست با اشاره به شهر هوشمند خاطرنشان کرد: تهران هوشمند در نگاه نخست، شهری است با سطح بالاتری از کیفیت زندگی، بر مبنای توسعه مشارکتهای شهروندی و خصوصی که از مدیریت شهری کارآمد و اقتصادی پویا بهره برده است.

شهردار منطقه چهار در این باره افزود: رویکرد شهر هوشمند، صرفاً به معنای به خدمت گرفتن زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات شهری نیست، بلکه شش بعد اقتصاد هوشمند، جابجایی هوشمند، محیط هوشمند، زیرساخت هوشمند، حکمروایی هوشمند و زندگی هوشمند همزمان مورد توجه خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا