اجتماعی و فرهنگی

بدعت غلط برخی سازمان ها و انتظاری که از مرکز ارتباطات شهرداری تهران وجود دارد

به گزارش شوراآنلاین، در حالیکه مدیریت شهری جدید با شعار شفافیت و شهر شیشه ای فعالیت خود را آغاز کرد و قدم های خوبی هم در این زمینه برداشته شده است، متاسفانه شاهد هستیم که برخی سازمان های تابعه و زیر مجموعه شهرداری تهران که به نظر بصورت خودمختار و جزیره ای امور خود را پیش می برند در مواجهه با رسانه ها که قطعا مهم ترین عنصر و ابزار دستیابی به شفافیت هستند، رفتار دوگانه و گزینشی دارند.

از جمله روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران که با رفتار گزینشی خود در مواجهه با رسانه ها، به نظر فضایی کاملا انحصاری و نه عمومی را برای مرکز ارتباطات و روابط عمومی این سازمان بوجود آورده است.

انتظار می رود مرکز ارتباطات شهرداری تهران که طی یکسال اخیر فضای بسیار خوب و بدون انحصاری برای فعالیت تمامی رسانه های حوزه شهری فراهم کرده و  رابطه بسیار نزدیک و بدون فیلتر بین نمایندگان رسانه ها و مدیران شهری بوجود آورده به موضوع مورد اشاره و موارد مشابهی که روابط عمومی را به سمت و سوی روابط خصوصی و انحصاری پیش می برند، ورود کرده و مانع شکل گیری اتفاقات مشابه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا