جولان دو شغله ها در شورا/سکوت ابهام برانگیز سازمان بازرسی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با وجود تاکید سازمان بازرسی بر عدم استفاده از افراد چند شغله و استعفا دادن این افراد از شغل های همزمان، همچنان شاهد این هستیم که برخی افراد چند شغله در شورای شهر تهران مشغول به فعالیت هستند.

 

بعد از مطرح شده چند شغله بودن محمدی مهدی تندگویان و گزارش های سریالی که برخی سایت های خبری از جمله ناطقان منتشر کردند، حالا نوبت به انتشار گزارش هایی رسیده که حکایت از چند شغله بودن دو عضو دیگر شورای شهر تهران دارد.

 

براساس اعلام کانال های خبری محرمانه شهر و تهران آباد محسن سرخو و غلامرضا انصاری دو عضو شورای شهر تهران هستند که در لیست افراد چند شغله قرار می گیرند و به نوعی از قانونی که سازمان بازرسی ابلاغ کرده است، تخطی کرده اند.

 

محسن سرخو درست از زمانیکه به شورای شهر تهران راه یافت در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی عضویت پیدا کرد که همچنان پابرجاست. بر اساس گزارش ها غلامرضا انصاری نیز  رییس هیات مدیره ی دومین شرکت بزرگ تامین اجتماعی است که همچنان در این پست فعالیت دارد.

 

این دو عضو شورای شهر تهران در حالی مسئولیت های همزمان را بر عهده دارند که شرکت های تابعه ی سازمان تامین اجتماعی در میان مردم و رسانه ها به حقوق های نجومی مشهور شده اند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا