ورزشی

ناظم‌الشریعه: لیگ برتر باید خرداد ماه آغاز شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد ناظم‌الشریعه  با اشاره به جلسه امروزش با سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال اظهار کرد: این جلسه درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا بود. برنامه این رقابت‌ها را به طور کامل ارائه کردم و فقط افتخاری باید درباره این برنامه و چگونگی اجرای آن با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال صحبت کند. برای ما برگزاری این اردو بسیار مهم است. البته پاداش بازیکنان را هم پیگیری کردم چرا که آن‌ها زحمت کشیدند و باید از آن‌ها تقدیر شود.

او درباره جزئیات این برنامه نیز گفت: از اول اردیبهشت ماه اردوی تیم ملی آغاز می‌شود. طبق این برنامه لیگ فوتسال از ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود و نیم فصل این مسابقات اواسط تیرماه و قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا به پایان می‌رسد. پس از این مسابقات هم جام جهانی فوتسال آغاز می‌شود. برای ما قهرمانی تاسیسات در لیگ قهرمانان آسیا و حضور قدرتمندش بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: پس از لیگ قهرمانان درخواست یک اردو در اسپانیا را دادیم و پس از آن و در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی خواهان برگزاری یک تورنمنت چندجانبه با تیم‌های صدرنشین رنکنینگ فیفا مانند ایتالیا، روسیه، برزیل، اسپانیا هستیم. البته می‌توانیم با تیم‌هایی مانند آرژانتین که مشابه تیم ملی برزیل هستند، دیدار کنیم.

او تاکید کرد: افتخاری و کفاشیان درباره برگزاری این اردو صحبت خواهند کرد و پس از آن مشخص می‌شود تا چه حد برنامه‌های ما قابل اجراست.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سوال که با این تفاسیر لیگ فوتسال دیگر به مدت ۹ ماه تعطیل نخواهد بود، گفت: ما هم خواهان برگزاری لیگ هستیم. لیگ پویا منجر به داشتن تیم ملی آماده می‌شود. می‌توانیم تا نیم فصل بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت کنیم.

وی درباره اینکه رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال بارها اعلام کرده‌اند که با کمبود نقدینگی و اعتبار مواجه هستند، تاکید کرد: این صحبت‌ها همیشه وجود دارد اما باید این را در نظر بگیریم که ما فعلا قهرمان اسیا هستیم و علی کفاشیان هم ریاست کمیته فوتسال آسیا را در اختیار دارد. باید نگاه‌مان نسبت به گذشته فرق داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا