مدیریت شهری

بررسی عملکرد و صورت های مالی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

مجمع سالیانه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با هدف بررسی عملکرد و صورت های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این نشست که با حضور اعضای شورا و هیات مدیره سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و همچنین مدیرکل امور مجامع و شورای سازمانها و شرکت های شهرداری تهران برگزار شد، گزارشی از عملکرد و صورت های مالی سازمان ارائه و وضعیت این اسناد “مطلوب” اعلام شد.

مدیرکل امور مجامع و شورای سازمانها و شرکت های شهرداری تهران، طی سخنانی در این نشست با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت فنی و عمرانی و به طور خاص سازمان عمرانی مناطق در راستای برگزاری مجامع در موعد مقرر و کسب عنوان مطلوب از حسابرس و بازرس مستقل، به تشریح دیدگاه ها و نقطه نظرات شهردار تهران در خصوص برگزاری مجامع سازمانها و اهمیت شفافیت مالی آنها پرداخت.

دکتر سامانی نماینده وزارت کشور و عضو شورای سازمان نیز، در سخنانی رویکرد این وزارتخانه در قبال سازمان های شهرداری تهران را رویکردی حمایتی خواند و با رو به رشد دانستن روند تعالی سازمان عمرانی مناطق، یادآور شد جوان بودن ترکیب سنی کارکنان سازمان، مزیتی مهم و نویدبخش انگیزه و سلامت کار است.

در ادامه مهندس صفا صبوری دیلمی، رئیس هیات مدیره و عضو شورای سازمان نیز از عملکرد مجموعه کارکنان سازمان عمرانی مناطق تقدیر و بر اهمیت برگزاری به موقع مجامع و پیگیری امور به منظور تحقق تکالیف مجامع سنوات گذشته تاکید کرد.

در پایان این نشست، مهندس متقی مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق با تشریح روند رو به رشد سازمان در افزایش شفافیت مالی نسبت به سال های پیش، این موفقیت را حاصل تلاش مستمر در تمام سطوح سازمان ذکر و از زحمات همکاران خود تقدیر کرد.

لازم به ذکر است سازمان عمرانی مناطق در سال ۱۳۹۷ برای چهارمین سال متوالی و بدون بند حسابرسی موفق به کسب عنوان مطلوب از حسابرس و بازرس قانونی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا