مدیریت شهری

دعوت از نخبگان و فرهیختگان برای شرکت در انتخابات شورایاری

شهردار منطقه۱۷ از همه نخبگان و علاقه مندان به توسعه منطقه۱۷ برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها دعوت به عمل آورد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ کلهری در نشست با شورارایاران دوره چهارم گفت: خدمت به مردم به طور عام و مشخصا مردم مناطقی همانند منطقه ۱۷ که محروم هستند بسیار ارزشمند است. این توفیق خدمت را ذخیره ای برای خودمان بدانیم و فرصتی که به سرعت به اتمام می رسد.

وی افزود: اگر می خواهیم توشه ای برای خود بفرستیم قطعا این فضا بسیار موثر است. معتقدم که دلسوزانه ترین مشاوره ها را شورایاری ها به مدیران می دهند و تلاش شان این بوده تا منافع مردم را تامین کنند.

شهردار منطقه۱۷ ادامه داد: کارکرد اصلی شورایاری ها توجه به مباحث اجتماعی است نباید با توجه به مسائل حاشیه ای از اصل خدمت فاصله بگیریم. باید تلاش کنیم تا در حد بضاعت خودمان کاری ماندگار انجام دهیم، مردم عملکرد خوب در خاطرشان می ماند.

کلهری گفت: افتخار می کنم در منطقه۱۷ حضور دارم، در روز دیدار با مادر شهید صبوری در برابر عظمت این مادر سر تعظیم فرود آوردم و از مادر شهید امیدی روحیه گرفتم. خدمت به این مردم ارزشمند است.

وی در پایان گفت: از همه نخبگان و علاقه مندان به توسعه منطقه دعوت می کنم حتما برای مشارکت در انتخابات شورایاری ها ثبت نام کنید و افرادی را که اثرگذار در محله هستند را دعوت کنید تا در این انتخابات حضور یابند. قطعا شورایاری پاک دست یاری گر مدیریت شهری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا