اجتماعی و فرهنگی

پایان خدمت‌رسانی موکبهای ایرانی به زائران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مسعود شوشتری درباره آخرین وضعیت موکبهای ایرانی در مرزهای سه‌گانه و شهرهای زیارتی عراق گفت: امسال موکبهای ایرانی از روزهای ابتدایی ماه صفر تا روز ۲۵ صفر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را در مرزهای سه‌گانه و شهرهای نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و مسیر پیاده‌روی زائران انجام دادند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال بسیار مناسبی از سوی زائران انجام گرفت و پذیرایی به همراه اسکان نیز به طور کامل برای زائران اربعین حسینی انجام شد.

جانشین کمیته مشارکتهای مردمی و پذیرش زوار اربعین حسینی تصریح کرد: امسال در بحث فراهم آمدن مایحتاج برای تهیه غذای زائران دچار هیچ نوع مشکل خاصی نشدیم و حتی ۲۵ درصد بیش از تعهد خود خدمت رسانی کرده و تغذیه زائران را تامین کردیم.

شوشتری تاکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده از سوی موکبها به صورت مردمی بود و  ما به غیر بحث نظارت، زیرساختها و ساماندهی فعالیت دیگری نداشتیم.

وی عنوان کرد: ما تعهد کردیم که امسال خدمات رسانی به زائران چند روز پس از اربعین هم انجام بگیرد تا مشکلی در مسیر بازگشت برای زوار ایجاد نشود کهبه این تعهد خود نیز وفا کردیم و خدمات تا عصر امروز جمعه ۲۵ صفر انجام گرفت و خوشبختانه هیچ مشکلی ایجاد نشد.

جانشین کمیته مشارکتهای مردمی و پذیرش زوار اربعین حسینی از پذیرایی مردم عراق نسبت به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و از مسئولان ذیربط بابت برنامه‌ریزهای انجام شده تشکر و تقدیر کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا