ورزشی

حضور محمد محمدی و بازگشت رحمتی به تمرینات/ درخواست جالب مظلومی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تمرین ظهر امروز استقلال در زمین شماره ۲ و با حضور پیش از ۱۵ تماشاگر برگزار شد که محمد محمدی دروازه‌بان پیشین این تیم که مدت‌ها است در آمریکا زندگی می‌کند، امروز به محل تمرین آمد و با مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو و حسین ترابپور خوش و بش مفصلی انجام داد.

* محمدی قبل از شروع تمرین به رختکن رفت و دقایقی نیز با پرویز مظلومی خاطرات گذشته را مرور کردند.

* پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست مراقب ساق‌های خود باشند تا در آستانه دیدار با فولاد خوزستان دچار آسیب‌دیدگی نشوند.

* ملی‌پوشان استقلال به همراه بازیکنان امید و منصور پورحیدری غایبان تمرین امروز بودند.

* محمد نوازی با ۱۰ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.

* بنا به دستور کادر فنی، تمرین استقلال فردا و پس فردا پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت.

* پرویز مظلومی دقایقی با بهنام برزای به طور اختصاصی صحبت کرد.

* سیدمهدی رحمتی که ۲ روز پیش مصدومیت جزئی پیدا کرده بود و برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که وی تا پایان این فصل نمی‌تواند استقلال را همراهی کند، امروز در کنار دیگر دروازه‌بان‌ها تمریناتش را با جدیت انجام داد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بدن های خود را گرم کرده و سپس زیر نظر مجید صالح کار با توپ انجام دادند و در بخش بعدی تمرین به کارهای سرعتی و کششی پرداخته و در آیتم بعدی یک فوتبال همراه با مرور کارهای تاکتیکی در غالب دو تیم صورتی و سبز انجام دادند که مظلومی و مجید صالح به دقت تمرین را زیر نظر داشته و صالح مرتبا با بازیکنان صحبت می‌کرد و نکات فنی را به آنان گوشزد می‌کرد.

* پس از پایان این آیتم و در بخش بعدی بازیکنان به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور پرداختند.

* در طول تمرین مظلومی مرتبا امید ابراهیمی را مورد تشویق قرار می‌داد.

* تمرین آبی‌پوشان پس از ۷۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت ۱۲:۳۰ و در زمین شماره ۲ آزادی تمرینات خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر برای دیدار با فولاد خوزستان ادامه خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه ۲۹ آبان ماه و از هفته دوازدهم لیگ پانزدهم در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا