شورای شهرصفحه اصلی

خزانه دار شورای شهر تهران خبر داد: از ۱۵ فروردین سال آینده طرح ترافیک جدید اجرایی می‌شود

طرح یک‌فوریتی اعطای تخفیف برای تردد ممنوع در شهر تهران (طرح ترافیک) با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

به گزارش شوراآنلاین، در جلسه علنی شورای شهر تهران، طرح دوفوریتی مبنی بر اعطای تخفیف برای تردد ممنوع در محدوده مرکزی شهر تهران (طرح ترافیک) مطرح شد.

حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران در این خصوص گفت: کسانی که کارت‌شان را شارژ نکرده‌اند بدهی هر بار ورود به طرح ترافیک برعهده‌شان است و پلیس نیز آنها را جریمه خواهد کرد.

وی گفت:‌ در حال حاضر می‌خواهیم در قالب طرح دوفوریتی تصمیمی اتخاذ کنیم که کسانی که بدهی دارند مثل کسانی که از ابتدای سال با شارژ وارد شده‌اند برخورد شود، ولی ما یک ورق کاغذ در این خصوص نیز نداریم.

رسولی گفت: از کجا معلوم شهروندان ۳۰۰ میلیارد تومان در این خصوص بدهی دارند، بنابراین بنده پیشنهاد می‌دهم یک فوریت آن مطرح شود و پس از این، در جلسه‌ای در کمیسیون حمل و نقل و عمران یک فوریت را بررسی کنیم و سپس گزارش کاملی در این خصوص ارائه دهیم و تصمیمی مبتنی بر مستندات درست بگیریم.

وی گفت: از ۱۵ فروردین سال آینده هم بناست طرح ترافیک جدید در تهران اجرا شود و این موضوع نیاز به دوفوریت ندارد. پس از صحبت‌های رسولی، شهردار نیز پیشنهاد یک فوریتی را مطرح کرد و درنهایت با ۱۷ موافق و بدون مخالف، طرح یک فوریتی اعطای تخفیف برای تردد ممنوع در شهر تهران (طرح ترافیک) به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا