مدیریت شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار خبر داد: اجرای طرح جمع آوری خودروهای اسقاطی با رعایت تشریفات قانونی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از جمع آوری و انتقال خودروهای اسقاطی و بلااستفاده از سطح معابر خبر داد و گفت: خودروهای اسقاطی رها شده با رعایت تشریفات قانونی از سطح معابر جمع آوری و به پارکینگ انتقال داده می شوند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “حمیدرضا فرخی” در این باره گفت: بر اساس قانون سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است ضمن جلوگیری نسبت به رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن مذکور اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه چهار به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود سیمای شهر از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز ۱۹ خودروی بلاصاحب و متوقف شده را پس از چندین بار اخطاریه کتبی جمع آوری و به پارکینگ انتقال داد.

فرخی افزود: پارکینگ مذکور در محله حکیمیه خیابان مسعود بلوار باباییان است که خودروهای جمع آوری شده به آنجا منتقل می شوند.

معاون خدمات شهری منطقه در پایان گفت: در این راستا از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ تماس گرفته و آدرس خودروهای رها شده را اعلام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا