اجتماعی و فرهنگی

دستگیری قاتلان معلم ایرانشهری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ  دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی قتل یک خانم معلم و همسرش در ایرانشهر، بلافاصله تیم زبده ای از مأموران انتظامی این شهرستان تحقیقات خود را جهت شناسایی قاتلان مسلح آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه توسط پلیس و بررسی انگیزه این افراد از این جنایت مشخص شد قاتلان حدود ۱۰ سال پیش با طایفه این خانواده بر اثر وقوع قتل اختلاف داشته اند که این اقدام آنان نیز در همان راستا صورت گرفته است.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پس از گذشت پنج روز از این حادثه و پیگیری موضوع با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و قضائی یکی از افراد دخیل در این قتل در استان کرمان شناسایی و دستگیر شد که متهم در اختیار پلیس ایرانشهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با دستگیری متهم و تحقیقات انجام شده، محل اختفای سایر متهمان در یکی از روستاهای اطراف ایرانشهر شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران انتظامی بامداد امروز موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دو نفر از متهمان را دستگیر و نفر سوم را که قصد فرار داشت، با اقدامات خاص پلیسی دستگیر کنند؛ متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در پایان از همکاری خوب دستگاه های اطلاعاتی و قضائی با پلیس در دستگیری این افراد تقدیر کرد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا