شورای شهر

توضیحات سخنگوی شورا درباره آخرین وضعیت استعفای نجفی

به گزارش شورا‌آنلاین،علی اعطا در واکنش به اظهار نظری که در رسانه‌ها از سوی شهردار تهران مبنی بر تابع نظر شورا بودن در موضوع استعفا منتشر شده است، اظهار کرد: به نظر مى رسد این صحبت آقای نجفی به این معناست که قانونا استعفا در نهایت باید از سوی اعضای شورای شهر تهران بررسی شود و آنها این استعفا را قبول یا رد کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: اعضای شورا مدافع تداوم حضور آقای نجفی هستند اما ما پس از ارسال نامه استعفاى آقاى نجفى به شورا، هنوز جلسه‌ای با ایشان نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تصمیم گیرى درباره استعفا شهردار تهران در جلسه ۱۹ فروردین ماه شورای شهر انجام می‌شود، گفت: علت اصلى استعفای شهردار تهران مشکل جدید پزشکى است که اخیرا براى ایشان پیش آمده است. نظر شورا بر تداوم حضور شهردار است اما اگر به لحاظ پزشکى ادامه این حضور مساله حادى ایجاد کند، باید به انتخاب ایشان احترام گذاشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و عرض تبریک، بایستی خدمتتان عرض کنم همه شهروندان تهرانی که به احترام فرمان سید اصلاحات به لیست شورای اصلاح طلبان فعلی رای دادند می دانند که موضوع بیماری آقای نجفی بسیار دروغ پیش پا افتاده ای است و صرفاً به دلیل افشاگری تخلفات قالیباف ایشان را وادار به استعفا نموده اند و اگر شورای پنجم این استعفا را بپذیرد این بار شما هستید که به سید اصلاحات و ملت تهران بی احترامی کرده اید و در واقع باخته اید و هم در مقابل اصولگرایان و هم ملت تهران باخته اید و این کار سید محمد خاتمی را نیز در مقابل ملت قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا