شورای شهر

حافظی:شهرداری تهران خارج از چارچوب عمل می کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رحمت اله  حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) در تذکر پیش از تذکر دستور درباره تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران، اظهار کرد: تعدادی از سوله های مدیریت بحران در مناطق شهرداری تهران تغییر کاربری داده شده است به طوری که شاهد هستیم تعدادی از این سوله ها به مدرسه، حوزه علمیه و محل بازی کودکان تبدیل شده  است.

وی با بیان اینکه تعدادی از سوله های مدیریت بحران نیز تهاتر شده است، اعلام کرد: این موارد قابل پذیرش نیست از این رو شهرداری درباره این تغییر کاربرد توضیحات لازم را ارائه دهد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین به دیرکرد ارائه برنامه بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور به شورای شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت: این پیاده راه بدون مصوبه شورای شهر تهران با هزینه چند میلیاردی ایجاد شد و امروز موجب شده تا مشکلات متعددی برای ساکنان از جمله تجمع افراد معتاد و اختلال در تردد ساکنین ایجاد شود.

حافظی افزود: متاسفانه تصمیمات در شهرداری تهران کالبد محور است تا انسان محور و به نیازهای شهروندان توجه نمی شود و در فضای دیگر برای شهر و شهروندان تصمیم گیری شده  و نهایتا اجرایی می شود از این رو شاهد ایجاد مشکلات متعدد برای شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه چرا شهرداری تهران خارج از چارچوب عمل می کند، اظهار کرد: این رفتار پذیرفته نیست و برای حل این معضل، شورا شهرداری تهران را مکلف کرده بود تا برنامه بازگشایی  پیاده راه ۱۷ شهریور را تا پایان فروردین ماه جاری تهیه و به شورا ارسال کند که تاکنون محقق نشده است از این رو تذکر داده می شود تا نسبت به ارسال این لایحه اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا