اجتماعی و فرهنگی

تلاش برای افزایش پروازهای تهران – پاریس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فردریک گاژی، امروز در نشست خبری مدیران شرکت هواپیمایی فرانسه (ایرفرانس) که به همت یکی از آژانس‌های گردشگری ایران در هتل اسپیناس برگزار شد، اظهار داشت: برای شرکت ما افتخار بزرگی است که توانسته ایم دوباره به ایران برگردیم. قرار است که در بازار ایران هر هفته سه پرواز در روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه از پاریس بلند شده و به تهران بیاید.

وی با بیان اینکه پرواز تهران – پاریس ۵ ساعت و نیم زمان می‌برد، گفت: فکر می کنیم ایجاد مسیر تهران – پاریس برای صنعت توریسم و بازرگانان بسیار مناسب باشد.

رئیس هیأت مدیره ایرفرانس با اشاره به اینکه هواپیمایی ایرباس از اوایل می به ایرباس ۳۴۰ تغییر داده شده و دارای ۲۷۵ صندلی است، گفت: ظرفیت بار ایرباس ۳۴۰ بین ۱۰ تا ۱۶ تن است که امیدواریم این میزان بار از لحاظ اقتصادی بسیار کمک کننده باشد.

گاژی ادامه داد: معتقدیم مشتریان ما از تمام نقاط مختلف دنیا هستند و با توجه به توسعه تجاری و فرهنگی، کشورهای شناخته شده زیادی تمایل به ارتباط و همکاری با ایران دارند. می‌دانیم ایران از لحاظ گردشگری جزء کشورهای استثنائی است و توسعه صنعت توریسم را در ایران شاهد هستیم. ما تصور می کنیم که تعداد زیادی از گردشگران خارجی به ایران بیایند.

رئیس هیئت مدیره ایرفرانس  با بیان اینکه توانایی داریم که بتوانیم به ایران مسافران زیادی را بفرستیم، ابراز امیدواری کرد که پرواز ایرفرانس هم بتواند بین مردم ارتباط برقرار کند تا مردم کشورهای دیگر بتوانند ایران را بهتر بشناسند.

ولمر بلوم، قائم مقام ایرفرانس در منطقه خاورمیانه و هند نیز در این نشست گفت: با توجه به خوشامدگویی آقای روحانی به کشورهای دیگر، این پرواز نیز به صورت مستقیم در حال انجام است. سیستم فروش منطقه ای ما سعی می کند این پرواز را تبلیغ کرده و به فروش برساند و تهران را به عنوان منطقه تفریحی و تجاری معرفی کند. دولت ایران تخمین می زند ایرانی های خارج از کشور حدود ۷ میلیون نفر باشند و تعداد زیادی از آنها در آمریکا و کانادا هستند که می توانند با پروازهای فرودگاه شارل دوگل به میامی، نیویورک و شهرهای دیگر بروند و در اروپا نیز افراد زیادی از ایرانیان می توانند از این مسیر برای رفتن به فرانسه و هلند استفاده کنند.

قائم مقام ایرفرانس ادامه داد: ۳۲۰ مقصد در ۱۱۴ کشور را در نظر داریم و با هزار فرودگاه در دنیا در ارتباط هستیم. سعی می کنیم که در پروازهای مربوط به ایران خدماتی که ارائه می کنیم با توجه به فرهنگ و زبان ایرانی ها باشد. به طوری‌که خدمات و منوی آن نیز به زبان فارسی خواهد بود.

وی افزود: شرکت ایرفرانس در پروازهای تهران – پاریس ۵۰۰ میلیون یورو برای کابین‌های مدرن سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: ایران خانه ۸۰ میلیون نفر و دارای پایتخت شلوغی است. راه اندازی این مسیر هوایی به گسترش ارتباطات تجاری کمک زیادی می کند.

روچه، مدیرکل حوزه عربستان، ایران و پاکستان در شرکت ایرفرانس هم در این نشست گفت: تیم ما در تهران ۱۴ کارمند دارد که تصمیم داریم نقش فعالی در کمک کردن به شرکتهای ایرانی برای انجام این پروازها داشته باشیم. رزرو کردن بلیت برای ایرانی ها بسیار آسان است و آنها انتخاب های زیادی دارند.

فردریک گاژی، رئیس هیأت مدیره ایرفرانس در پاسخ به اینکه آیا پروازهای مستقیم پاریس فقط به مقصد تهران است و از ظرفیت سایر فرودگاه‌ها استفاده نخواهد شد؟ گفت: هم اکنون تنها تمرکزمان روی تهران است. تصمیم داریم که تعداد پروازهای تهران-پاریس را بیشتر کنیم. اکنون ۳ پرواز رفت و برگشت در هفته انجام می شود به محض اینکه تعداد پروازها زیادتر باشد ما هدفمان این است که روی مناطق دیگر نیز کار کنیم و البته این تعداد پرواز را به روزی یک پرواز ارتقا می‌دهیم.

وی درباره رعایت حجاب توسط کادر پروازی نیز گفت: در این زمینه با اتحادیه های فرانسوی صحبت شده و ما توضیح دادیم که آنچه برایمان مهم است باز کردن مسیر تهران – پاریس است و این موضوع بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و فکر می کنم مشکل حل شده باشد. ما توانستیم برای آنها پیشنهادهای خوبی داشته باشیم و می توانیم بگوییم افراد بسیار خوشحال هستند که به عنوان نیروهای پروازی با ما در این مسیر همکاری کنند.

رئیس هیأت مدیره ایرفرانس درباره تضمین ادامه دار بودن پروازهای تهران – پاریس نیز پاسخ داد: خوش بین باشید. ما دلمان می خواهد که این همکاری تا ابد ادامه داشته باشد. اتفاقات سالهای اخیر برای همه بسیار سخت بود اما اکنون می بینیم که اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است. می توان خوشبینانه به این موضوع نگاه کرد. ما می خواهیم که همیشه بتوانیم در کنار جمعیت ایرانی قرار بگیریم و توریسم را گسترش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا