شورای شهر

طرح تشکیل شورای ورزش رای نیاورد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  موضوع طرح "اصلاحیه مصوبه ساماندهی واگذاری بهره برداری از اماکن فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری شهرداری تهران یکی از دستورات جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بود که مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورای شهر رای به رد آن دادند.


عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این طرح ،گفت: پیش از این نیز یک فوریت طرح اصلاحیه در شورای شهر تهران رد شده بود و پس از بررسی های کارشناسی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به این نتیجه رسید که به دلیل وجود شورایی برای بررسی تمامی موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیازی به تشکیل شورایی جدید برای موضوع ورزش نیست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این اصلاحیه نقض مصوبه قبلی است و از طرفی نتوانسته است نظر کمیسیون را جلب کند بنابر این کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نظر به رد این اصلاحیه داده است.

عباس جدیدی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در همین خصوص اظهار داشت: موضوعات مرتبط با ورزش موضوعاتی مهم و گسترده است و بر همین اساس نیازمند وجود شورایی تخصصی هستند.

وی اظهار داشت: اگر این شورا تشکیل شود به نفع ورزش و تصمیم گیری ها در این زمینه است.
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع بندی این دستور جلسه ،گفت: ایجاد اتفاقات در ورزش تنها با تشکیل شورایی جدید رخ نمی دهد و با توجه به وجود شورایی مشابه می بایست نامه ای تاکیدی به این شورا ارسال شود و این شورا به صورت ۳ ماه یکبار گزارش خود را به شورای شهر تهران ارسال کند و در صورت عدم توانمندی شورا اعضای آن مجددا انتخاب شوند.

در نهایت، رد این اصلاحیه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

معرفی یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاست گذاری کارآفرینی شهر تهران موضوع دیگر جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بود که با رای اعضای شورای شهر تهران خانم فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای این موضوع انتخاب شد.

همچنین معرفی یک نفر از اساتید و صاحب نظران در حوزه کارآفرینی جهت عضویت در شورای سیاست گذاری کارآفرینی شهر تهران موضوع دیگر جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بود که دکتر زینالی استاد رشته کارآفرینی با معرفی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و تصویب شورای اسلامی شهر تهران برای این موضوع انتخاب شد.

انتخاب نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته سیاست گذاری تملک، مرمت و بهره برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی و هویت فرهنگی در شهر تهران نیز دیگر موضوع مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تهران بود که با رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران برای شرکت در این کمیته انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا