زمان افزایش کرایه ها مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین غلامحسین آرام درباره مصوبه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی که توسط شورای شهر تهران به فرمانداری ارسال شده بود، اظهار داشت: فرمانداری درباره این مصوبه اعتراض خود را به هیأت حل اختلاف اعلام کرده است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های عمومی دولت و همینطور نرخ تورم، باید کرایه‌های حمل و نقل عمومی کمتر از آنچه که شورای شهر تصویب کرده افزایش یابد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران افزود: بر همین اساس، فرمانداری تهران اعتراض خود را به هیأت حل اختلاف درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اعلام کرده است که این هیأت دو هفته مهلت دارد تا نظر نهایی خود را اعلام کند.

آرام افزود: ما انتظار داریم کرایه‌های حمل و نقل عمومی بین ۹ تا حداکثر ۱۵ درصد افزایش یابد.

آرام در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه افزایش کرایه‌ها از کی اعمال می‌شود، گفت: هر ساله تقریباً افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود و امسال نیز از نیمه دوم اردیبهشت کرایه‌ها افزایش خواهد یافت.

وی درباره افزایش کرایه تاکسی‌ها به صورت غیرقانونی اظهار داشت: اکثر تاکسیرانان رعایت نرخ‌های مصوب را می‌کنند و مردم اگر شکایتی درباره این موضوع دارند، می‌توانند به بازرسی تاکسیرانی اعلام و قطعاً برخورد می‌شود.

براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در سال جاری ۱۵ درصد و مترو ۲۵ درصد تصویب شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا