ورزشی

قلعه نویی:به پرسپولیسی ها تبریک می گویم!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین امیر قلعه نویی در خصوص دربی ۸۲ گفت: من بازی را ندیدم چون پرواز داشتم. ولی بازی که ۶ گل داشته قطعا زیبا و جذاب بوده و جا دارد به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم.

وی افزود: به پرویز مظلومی خسته نباشید می‌گویم چون بالاخره مظلومی چه در لیگ و چه در جام حذفی. شنیدم به مظلومی خیلی حمله شده ولی او خیلی برای استقلال زحمت کشیده و ۴ برد پیاپی آورده و حتی تیم را قهرمان کرده و ۲۶ هفته تیم را در صدر جدول نگه داشته است.

قلعه نویی افزود: من از دوستان خواهش می‌کنم فوتبال را کارشناسی نگاه کنند و مگر نمی‌بینند که بارسلونا و رئال به افت رفته بود. فوتبال برد و باخت دارد و باید به گونه‌ای منصفانه قضاوت کنیم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از دربی گفت: اجازه بدهید در مورد جایی که مسئولیت ندارم حرفی نزنم چون ممکن است سو تفاهم شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص سفر تیمش به دوحه قطر گفت: ما فردا به دوحه می‌رویم. البته من دیشب به تهران آمدم ولی تیم ما ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به تهران می‌آید و فردا ساعت ۱۲ به دوحه پرواز می‌کنیم.

قلعه نویی در خصوص سفر طولانی مدت تیمش و شرایط این تیم در لیگ قهرمانان گفت: اگر من حرف حق بزنم باید به کمیته اخلاق و انضباطی بروم پس اجازه بدهید حرف حق را نزنم. ما باید با تیم‌های عربی رقابت کنیم و می‌دانید که رقابت اصلی را در بیرون از زمین به ای اف سی باختیم. شما ببینید تیم‌های ما در بحث داخلی و در ایران چه نتایجی در لیگ گرفتند. تیم‌های حاضر در آسیا همه خسته هستند و می‌بینید که امکانات خوبی هم نداریم.

وی تاکید کرد: یک جلسه تمرین در اینگونه زمین‌ها به اندازه دو بازی از ما انرژی می‌گیرد. ما برای یک بازی به اصفهان رفته ایم سپس به تهران آمده‌ایم و فردایش راهی تبریز شدیم. یعنی ما فقط ۲۴ ساعت زودتر از صبا به تبریز رسیدیم. متاسفانه پروازهای ما همه دچار مشکل است و هیچ پرواز مستقیمی نداریم که به تبریز برویم. ارتفاع مثل یک ماده بیهوشی است و وقتی انسان پرواز می‌کند ۴۸ ساعت وقت می‌برد تا بدنش به حالت عادی برگردد. ما خواستیم تا یک هفته لیگ را به عقب بیاندازند آنهم به خاطر نمایندگان لیگ قهرمانان ولی دوستان این کار را نکردند. مگر چه اتفاقی می‌افتاد که لیگ یک هفته دیرتر تمام می‌شد.

قلعه نویی افزود الهلال با چه پروازی به تبریز آمده بود یا الجزیره چگونه سفر می‌کند؟ تیم‌های عربی و باشگاهی از تیم‌های ملی‌شان قوی‌تر هستند. آنها بازیکنان دو پاسپورته دارند و برخی از آن‌ها ۴ میلیون یورو قیمت گذاری شده‌اند. تیم‌هایشان با جت اختصاصی به تبریز می‌آیند و حتی خدمه هواپیما را در هتل نگه می‌دارند اما ما چگونه پرواز می‌کنیم. آقایانی که می‌گویند با تیم های عربستانی بازی‌هایمان حیثیتی است حداقل به یک شکلی به ما کمک می‌کردید. شما بیرون از زمین که نتوانستید از نام ایران دفاع کنید و حرف ناحق عربستانی‌ها را پذیرفتید ولی حداقل کمک مالی که نمی‌کنید از لحاظ برنامه‌ریزی به تیم‌ها کمک کنید خدا شاهد است مجبورم ۳۰درصد ترکیبم را تغییر بدهم.

وی در خصوص اینکه اگر قرار باشد فقط خدا و اهل بیت کمک کنند و ما تلاش نکنیم اتفاقی نمی‌افتد گفت: خدا و اهل بیت گفتند شما زحمت بکشید و بعد به ما توسل کنید. ما باید ابتدا برنامه ریزی درستی داشته باشیم بعد چشم امیدمان به رحمت خدا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا