سیاسی

اقدام و عملی در اقتصاد مقاومتی دیده نشده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینآیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند و در این باره توضیحاتی فرمودند.

وی افزود: اینکه چنین عنوانی برای سال نامگذاری شده است یعنی در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکنون اقدام و عمل وجود نداشته و در حد کاغذ و حرف بوده است.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس تصریح کرد: با این حرکت‌های اداری و تشریفاتی اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست، اقدام به جز روحیه انقلابی فایده ندارد.

وی با بیان اینکه چرا از سپاه که خوار چشم عده ای است قدردانی نکینم؟ افزود: سپاه و بسیج نباشند چه کسی توطئه‌ها را خنثی کند؟

آیت‌الله جنتی همچنین در خطبه‌ اول نماز جمعه امروز تهران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب گفت: حرمت این ماه را باید پاس داشت و به وظایفی که برای این ماه مشخص شده عمل کرد.

وی افزود: ما باید تا می‌توانیم حضرت علی (ع) را الگو و امام خود قرار دهیم. متأسفانه برخی یاران این امام را برای جنگ با دشمنان همراهی نکردند. ان‌شاءالله شما نه آن علی را و نه این علی را تنها نمی‌گذارید.

جنتی تاکید کرد: ما نباید از دشمنان هراس کنیم. نباید از قدرت و تعداد نیروهای دشمنان بترسیم.

وی گفت: یکی از روش‌های دشمنان که نسبت به انبیاء و اولیا داشتند این بود که آنان را مسخره می‌کردند. دشمنان از مسخره کردن برای شکست روحی پیامبران و امامان استفاده می‌کردند. یاران علی نباید به مسخره‌ کردن‌ها اعتنا کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا