اجتماعی و فرهنگی

صاحب خانه شدن خانواده معلم فداکار

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نمایندگان این جمعیت با همکاری رابطین خود در شهرستان خاش و پس از سفر به این شهرستان و دیدار با خانواده این معلم فداکار، قرارداد خرید یک باب منزل مسکونی را به ارزش یکصد و چهل و هشت میلیون تومان در شهر خاش به نام دو دختر و همسر این عزیز منعقد کردند و به همین منظور این جمعیت از مردم ایران دعوت می‌کند تا در تامین هزینه خرید منزل مسکونی به عنوان هدیه ای برای قدردانی از خانواده معلم فداکارهمراه شوند.

جمعیت امام علی (ع)برای تامین هزینه خرید این منزل مسکونی تا ۲۳ اردیبهشت ماه فرصت گرفته است و بلافاصله پس از تامین کامل مبلغ مورد نیاز از محل منابع مردمی با نیت قدردانی مردم ایران از خانواده معلم فداکار، این منزل مسکونی به صورت قانونی در دفترخانه اسناد رسمی شهرستان خاش به نام دو دختر و همسر این عزیز خواهد شد.

این سازمان مردم نهاد امیدوارست تا با حضور مردم ایران این مبلغ تا پیش از ولادت حضرت علی(ع) مصادف با "روز پدر" تامین شود و در این روز بتوانند دل دو فرزند این معلم فداکار را در نبود پدرشان، التیام بخشند.

شایان ذکر است که شماره حساب جام بانک ملت ۶۹۷۴۰۵۸۶۴۱ به نام جمعیت دانشجویی امام علی (ع) و شماره کارت عابر بانک این حساب به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۱۷۶۷۰۸۸ تنها شماره رسمی و قابل تائید این سازمان مردم نهاد برای تامین هزینه خرید مسکن برای خانواده این معلم فداکار است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند با روابط عمومی جمعیت امداد دانشجویی امام علی (ع) با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۸۱۶ تماس برقرار کنند.

 گزارش آخرین مبالغ جمع آوری شده به صورت مستمر تا تامین کامل مبلغ مورد نیاز توسط امور مالی جمعیت امام علی (ع) اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا