اجتماعی و فرهنگی

بازدید معاون شهردار تهران از مکان های خدمت رسانی ویژه اربعین مناطق در کشور عراق

بازدید عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در راستای رسیدگی به وضعیت خدمت رسانی و مکان های ویژه استقرار زائران اربعین حسینی در کشور عراق صورت گرفت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق ، عباس شعبانی ضمن حضور در قرارگاه های خدمت رسان برخی مناطق مستقر در شهر های کشور عراق از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهر کاظمین و بازدید از قرارگاه مستقر شهرداری تهران در این شهر که توسط سازمان زیباسازی شهر تهران راه اندازی شده از روند نحوه خدمت رسانی این قرارگاه بازدید و هماهنگی های لازم را با مسئولین قرارگاه در جهت ارائه خدمات مطلوب تر بعمل آورد.

در ادامه معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در شهر کربلا و بازدید از قرارگاه زینبیون منطقه ۸ شهرداری تهران که بصورت ویژه به بانوان زائر خدمت رسانی می کند و حضور در قرارگاه منطقه ۶ شهر کربلا ضمن عرض خداقوت به داوطلبین خدمت در این قرارگاه ها که از کارکنان مناطق شهرداری تهران هستند دستورات و پیگیری های لازم را جهت ارتقاء وضعیت خدمات رسانی این قرارگاه ها صادر و هماهنگی های لازم را در خصوص ارتقاء سطح خدمت رسانی این دو قرارگاه انجام داد.

عباس شعبانی در ادامه این بازدید ها با حضور در شهر های نجف و کوفه که به ترتیب توسط مناطق ۱۷ و ۲۱ شهر تهران در حال خدمت رسانی به زائران هستند در جریان کیفیت خدمات در حال انجام این دو قرارگاه قرار گرفت.
معاون شهردار تهران ضمن این بازدید به بررسی وضعیت محل های ویژه اسکان زوار و سنجش میزان خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری و خدمات رفاهی در این قرارگاه ها پرداخت و هماهنگی های لازم را با مسئولین ایرانی و عراقی مستقر در این قرارگاه ها جهت ارائه مطلوب تر خدمت رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی به عمل آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا