اجتماعی و فرهنگی

تهران، جمعه ابری است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین طبق پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری، سامانه فعال بر روی کشور در سه روز آینده نیز در اغلب مناطق غیر از حاشیه جنوب شرق در استان سیستان و بلوچستان فعال است و سبب بارش باران و رگبار، وزش باد، رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهد شد.

شدت بارش‌ها امروز چهارشنبه در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری،‌ غرب و شمال هرمزگان، جنوب استان‌‌های همدان، مرکزی، فارس و دامنه‌‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های تهران، البرز و قزوین است.

همچنین در روز پنج‌شنبه هفته جاری شدت بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ جنوب کردستان، همدان‌، مرکزی، شمال بوشهر و برخی نقاط استان فارس است.

در سه روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش موقتی باد شدید سبب گرد و خاک خواهد شد.

‌امروز چهارشنبه و فردا پنج‌شنبه، غرب خلیج فارس مواج است و همچنین روز جمعه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز پنج‌شنبه نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران همراه با وزش باد و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز جمعه هفته جاری آسمان تهران نیمه‌ابری تا ابری در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۲۱ و ۱۳ درجه خواهد بود.

در ۲۴ ساعت آینده استان‌های بوشهر با دمای ۲۹ درجه بالای صفر و سیستان و بلوچستان با دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور و همدان با دمای ۳ درجه بالای صفر، خنک‌ترین استان‌‌ کشور است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا