شورای شهر

بی سلیقگی شهرداری از نگاه دبیر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر در جریان دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات و معضلات منطقه ۷ اظهار کرد: امیدواریم با حضور آقای طلوعی شهردار منطقه ۷ اقدامات مؤثری در جهت رفع مشکلات انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: ما نیز این آمادگی را در شورای شهر تهران داریم که اعتبارات ویژه‌ای را جهت رفع مشکلات منطقه ۷ اختصاص دهیم.

وی ضمن انتقاد از تغییر زندگی در منطقه ۶ و ۱۲ بیان کرد: چنانچه در منطقه ۷ اقدامات لازم جهت تغییر زندگی صورت نگیرد، روش زندگی در این منطقه نیز همانند منطقه ۶ و ۱۲ اداری و تجاری خواهد شد و امیدواریم اولویت شهرداری به گونه‌ای باشد که از اینگونه اتفاقات در منطقه ۷ نیفتد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران ادامه داد: از سال ۸۳ ما بارها شنیده‌ایم که طرح‌هایی برای میدان هفت تیر طراحی شده است و قرار است به زودی اجرا شود که از آن موقع تا به امروز اتفاقی در این محدوده نیفتاده است و امیدواریم آقای طلوعی با حضورشان در منطقه، اقدامات لازم را در این زمینه نیز انجام دهد.

وی ضمن اشاره به بی‌سلیقگی شهرداری تهران در میدان هفت تیر تصریح کرد: در حالی این اتفاق افتاده است که شاهد تردد توریست های خارجی از محدوده میدان هفت تیر هستیم و باید فکر اساسی برای این محدوده انجام شود.

دبیر همچنین به امکانات باغ موزه قصر اشاره کرد و گفت: در حالی این مجموعه تاریخی در محدوده منطقه ۷ مستقر است که متأسفانه این مجموعه دراختیار شهرداری منطقه ۷ قرار ندارد و امیدواریم تمهیداتی صورت بگیرد تا این مجموعه تاریخی دراختیار شهرداری منطقه ۷ قرار بگیرد.

وی در پایان ضمن اشاره به دو مجموعه ورزشی شهید توکلی و مرودشت در منطقه ۷ بیان داشت: امیدواریم در احداث مجموعه ورزشی شهید توکلی کار با سرعت بیشتری انجام شود ضمن اینکه شورای شهر تهران نیز برای اتمام مجموعه ورزشی مرودشت در سال ۹۵، ۴ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا