اجتماعی و فرهنگی

انسداد محور کرج ـ چالوس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های کرمانشاه و لرستان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای میاندوآب، سردشت، نقده و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی و همچنین محورهای ایوان، دره‌شهر، صالح‌آباد و مهران در استان ایلام نیز بارش باران اعلام شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک نیمه‌سنگین در باند شمال به جنوب محور هراز محدوده پارک جنگلی آمل اشاره و بیان داشت:‌ ترافیک در باند جنوب آزادراه تهران ـ‌کرج از پل فردیس تا گرمدره نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اعلام انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل عدم ایمنی کافی، به انسداد محور کرج ـ چالوس پرداخت و گفت:‌ این محور امروز و فردا به علت انجام عملیات عمرانی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ مسدود است.

وی در خصوص انسداد در محور خوزستان اعلام کرد:‌ شمال به جنوب محور اندیمشک ـ‌ اهواز به علت اجرای عملیات احداث پل از تاریخ ۹۵.۱.۲۰ تا ۹۵.۳.۲۰ مسدود است؛ در زمان انسداد، مسیر جایگزین لاین جنوب و تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد:‌ به علت اجرای ترمیم جاده در محور امیدیه ـ‌ جایزان این مسیر در بازه زمانی ۹۵.۱.۲۱ تا ۹۵.۳.۲۱ مسدود است و مسیر جایگزین امیدیه ـ‌ آغاجاری خواهد بود.

سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد:‌ سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا