اجتماعی و فرهنگی

اصلاحیه بخشنامه نحوه حضور کارکنان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا، اصلاحیه بخشنامه کار از راه دور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ بدین شرح ابلاغ گردید:

سند ۲۲۲۳۲۸۲۳با موضوع اصلاحیه بخشنامه کار از راه دور باهدف قطع زنجیره کرونا تاپایان فروردین۱۴۰۰بشماره۳۵/۲۳۱۶۰

پیرو بخشنامه ۶۱۹۶ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ و در راستای مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبتنی بر اعمال محدودیت های پویا، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و لحاظ محدودیت های هوشمندانه و متناسب برای مقابله با موج چهارم شیوع ویروس کووید-۱۹ و همچنین در جهت جاری سازی بخشنامه به شماره ۱۷۲۴۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ استانداری تهران و با توجه به موافقت شهردار محترم تهران مبنی بر ضرورت قطع زنجیره سرایت بیماری در کوتاه مدت، توسط واحد های تابعه لازم الاجرا خواهد بود.

۱.واحد های اجرایی و نظارتی خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، خدمات درمانی و سلامت، شهرسازی، درآمد، نگهبانی، خدمات رسان و نیروهای شیفتی معاونت های شهرداری تهران با هماهنگی بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی به نحوی برنامه ریزی نمایند که با لحاظ حضور حداکثر ۵۰ درصد کارکنان واحد های فوق الذکر از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمات به شهروندان محترم پیشگیری به عمل آید.

۲. در سایر واحدهای شهرداری تهران، ارائه خدمات با لحاظ حضور حداکثر یک سوم ۱/۳ کارکنان انجام خواهد شد.

۳.برگزاری جلسات اداری، سمینارها، همایش ها و موارد مشابه از طریق ویدئو کنفرانس و با استفاده از ابزارهای ارتباطی مورد تایید شهرداری تهران توصیه می گردد. در موارد ضرورت برگزاری جلسات حضوری، مراتب با رعایت پروتکل ها و الزامات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله شرایط محل جلسه و فضای مورد نیاز، حداکثر تا سقف ۱۵ نفر مطابق با وضعیت قرمز طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابل با کرونا در دستور کار قرار گیرد.

۴.تخطی از رعایت دقیق مراتب به شرح فوق و ارایه گزارش و مستندات دال بر عدم رعایت بخشنامه ها، قابلیت پیگیری به عنوان تخلف اداری در مبادی نظارتی ذیربط را خواهد داشت. در صورت مشاهده تخلف، مراتب از طریق شماره ۱۸۸۸ به سازمان بازرسی منعکس گردد.

درپایان این بخشنامه امده است نظارت بر اجرای کامل این بخشنامه و رعایت ظرفیت های اعلامی حضور کارکنان بر عهده بالاترین مقام مسئول واحد سازمانی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا