اجتماعی و فرهنگی

دستگیری عامل اصلی شهادت مامور نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار حسین رحیمی از دستگیری شرور مسلح و عامل اصلی شهادت مامور نیروی انتظامی شهید محمد تقی زاده در ایرانشهر خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات دو قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیر بسیاری داروی قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در پی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار مسلح در ۱۲ فروردین ماه سال‌جاری که منجر به شهادت سروان محمد تقی‌زاده و به هلاکت رسیدن یکی از عاملان این جنایت شده بود، دستگیری عامل این جنایت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای عامل اصلی به شهادت رساندن این مامور نیروی انتظامی را در یکی از روستاهای ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوسی تحت کنترل قرار دادند.

رحیمی گفت: پس از اطمینان از حضور این شرور در مخفیگاهش بلافاصله تیم‌های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، این شرور مسلح را دستگیر و در بازرسی از محل دو قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیر زیادی داروی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس از این متهم همچنان ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا