سیاسی

ایجادکسب وکاردانش بنیان برای جوانان تحصیلکرده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینآیت‌ الله امامی کاشانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهید صیاد شیرازی که سالگرد شهادت ایشان است، گفت: برای شهدای حرم و شهدای هسته ای نیز آرزوی علو درجات می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۵ با نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی» بر اولویت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

وی تاکید کرد: اگر در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی موفق شویم، در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم موافق می شویم و باید وارد عمل شویم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که دولت محور اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است. باید به دولت کمک کرد تا در اجرای این سیاستها به دستاوردهای ملموسی دست یابد.

امامی کاشانی با بیان اینکه دولت به حمدالله قوی است، گفت: فرهنگ اسلام بیکاری را نمی پذیرد و معتقد به اشتغالزایی است.

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند اگر صادقانه به دنبال حل مشکلات اقتصادی برویم، خدا کمک می کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) هم بیکاری را قبول نداشتند و این بهانه را که شغل نیست قبول نمی کردند؛ شغل هست باید به دنبالش رفت.

امامی کاشانی اظهار داشت: کشور ایران کشوری است که دارای جوانانی با تحصیلات عالیه است. باید کسب و کار دانش بنیان برای آنها فراهم شود.

وی با اشاره به موفقیت های اقتصاد چین گفت: باید با ایجاد بنگاه های کوچک اشتغال ایجاد کرد و نباید وام های اشتغالزایی صرف کارهای دیگر شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: از ابتدای انقلاب هر جا ملت ایران حضور داشت، مشکلات حل شد. سرمایه داران باید سرمایه گذاری کرده و تشکیلاتی برای نظارت ایجاد شود.

امامی کاشانی افزود: باید به خاطر خدا و عزت نظام اسلامی بر محور شخص مقام معظم رهبری یعنی محوریت تدبیر، تقوا و جهان بینی بدون تسویه حساب با یکدیگر، منفعت ملت را در نظر گرفته و راه را باز کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا