شورای شهر

شهرداری ها شعار ندهند،جدیت داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینمهدی چمران در بیست و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام رضا (ع)، گفت: امیدواریم نکاتی که توسط مقام معظم رهبری عنوان شد به عنوان یک برنامه و راهبرد یک‌ساله مدنظر همه خدمت‌گذاران و مسئولان نظام قرار گیرد و سالی را که ایشان به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کرده‌اند موجب تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

وی افزود: بی‌تردید منویات مقام معظم رهبری راه‌گشا خواهد بود و امیدواریم نکات مورد نظر ایشان در برنامه نظام جمهوری اسلامی ایران برای سال ۱۳۹۵ به درستی محقق شود.

چمران تأکید کرد: در سال جاری در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی نباید شعار دهیم بلکه باید برنامه‌ها را به طور جدی علمی کنیم تا کشور از مشکلات اقتصادی رها شود.

وی ابراز امیدواری کرد: دست رئیس جمهوری در سال ۹۵ باز شود و با حل مشکلات اقتصادی مردم از تنگنا و فشاری که بر دوششان قرار گرفته نجات پیدا کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم کشاورزی کشور که امروز در مسیر بهبود و پیشرفت قرار گرفته در سال جاری شرایط بهتری پیدا کند تا شاهد رونق کشور باشیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها از تلاش دستگاه‌هایی همانند پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌هایی که تلاش کردند در ایام نوروز مردم در آرامش و رفاه سفرهای نوروزی خود را انجام دهند، تقدیر و تشکر کرد.

وی به افزایش آمار بازدید بانوان از مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: خوشحالم که آمار بازدید بانوان از مناطق جنگی نسبت به مردان در نوروز ۹۵ از نظر بنده بیشتر بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا