سیاسی

باید ظرفیت های گردشگری تهران را به مردم معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سیدحسین هاشمی در آیین تجلیل از فعالان و خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر های نوروزی سال ۹۵ استان تهران به امکانات و ظرفیت های گردشگری پایتخت و حومه آن اشاره کرد و گفت: این ظرفیت های در حال توسعه در نوع خود برای گردشگران جذاب است.

 

هاشمی ضمن تمجید از برقراری تورهای تهرانگردی برای گردشگران نوروزی خاطرنشان کرد : اقدام بسیار خوبی که در نوروز ٩۵ اتفاق افتاد ایجاد تورهایی برای بازدید از جنبه های گردشگری سایر شهرستان های استان تهران بود که برای نخستین بار انجام شد و قابل تقدیر است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت های جذاب باید برای معرفی تهران به عنوان مقصد گردشگری بیش از پیش تلاش کرد.

 

استاندار تهران با اشاره بر ضرورت ارتقا جایگاه تهران در افزایش پذیرش گردشگران داخلی و خارجی یادآور شد: گردشگری صنعتی است که اشتغال مولد دارد، خدمات گسترده ای ارائه می دهد، شهر را زنده می کند و یکی از راحت ترین راه های کسب درآمد است.

 

استاندار تهران از افزایش ١۵ درصدی شمار گردشگران ورودی به استان در نوروز ۹۵ نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در مجموع تعدادگردشگران نوروزی استان در دوسال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

 

هاشمی اظهار کرد: کاهش تصادفات و مرگ و میر و افزایش رضایت گردشگران ورودی به استان تهران در سایه هماهنگی، وحدت و اعتماد دستگاههای مختلف اتفاق افتاد.

 

وی از روند صعودی خدمات رسانی بخش های مختلف استان به گردشگران نوروزی در مقایسه با سال گذشته قدردانی کرد و گفت: این مهم در پی هماهنگی بسیار خوب دستگاههای استان رخ داد و کوچکترین نشانه ای از اختلاف بین دستگاه های مسئول گزارش نشد.

 

استاندار تهران اظهار کرد: در دیدارهای خود از فرودگاه مهرآباد و پایانه های مسافربری استان نکته بسیار مهم در گفت و گو با گردشگران، رضایت مردم در تهیه بدون دغدغه بلیط های شرکت های هواپیمایی و اتوبوس های بین شهری بود.

 

هاشمی تاکید کرد: ارائه تخفیف تا ۴۵ درصدی اماکن اقامتی شهر تهران در نوروز ۹۵ اقدام بسیار خوبی بود که برای گردشگران جذابیت زیادی دارد.

 

به گفته استاندار ۷۲ هزار نفر در تعطیلات نوروز امسال در فضاهای آموزشی تهران اقامت کردند که رقم قابل توجهی محسوب می شود.

 

وی در پایان از هماهنگی و خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به گردشگران نوروزی تشکر کرد.

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در این آیین که فرمانداران شهرستان های استان و جمعی از مسئولان و کارکنان ستادهای اجرایی خدمات سفر های نوروزی سال ۹۵ استان تهران حضور داشتند از فعالان و خادمان این ستادها در محل هتل بزرگ تهران تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا