سیاسی

وضعیت اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات به روایت تابش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدرضا تابش در خصوص برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای مرحله دوم انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه که به مرحله دوم کشیده‌اند، گفت: اکثریت کاندیداهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در استان‌ها شناسایی شده‌اند البته در جاهایی دو گرایش اعتدالی و اصلاح‌طلبی وجود دارد که مسأله در حال پیگیری است که بر روی یک نفر متفق شوند.

وی افزود: به نظر می‌رسد مهم افکار عمومی هستند که در دور اول نشان داده است خواستار تغییر و تحول در رویه ها و اصلاح کژی و کاستی‌ها و تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم می‌باشند لذا فکر می‌کنم همین جو هنوز باقی است و ان شاء الله کارساز هم خواهد بود و اکثریت کاندیداهای اصلاح‌طلب و اعتدالی به مجلس راه پیدا خواهند کرد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به اینکه نتایج انتخابات در دوره دوم در ترکیب مجلس هم تاثیرگذار خواهد بود، گفت:‌ برآورد این است که حداقل دو سوم از کاندیداهایی که خود را در معرض رای مردم برای مرحله دوم انتخابات قرار می‌دهند از اردوگاه اصلاح‌طلبان باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطر نشان کرد: اگر این امر محقق شود قطعا در مجلس آینده فراکسیون پرتعدادی از اصلاح‌طلبان را خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا