شورای شهر

جاذبه‌های گردشگری تهران مفقود مانده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری در تذکرات پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت:‌ در اواخر سال گذشته هزار هکتار از نهادها و ارگان‌ها در شمال شهر تهران برای تبدیل شدن به فضای سبز در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت که این اقدامی بسیار مفید و مؤثر است.

وی ادامه داد: از زمانی که مقام معظم رهبری تصمیم به ایجاد بوستان یاس گرفتند توجه بیشتری به فضاهای سبز شده است.

سروری بیان داشت:‌ امسال اقدامات خوبی از سوی ستاد گردشگری تهران صورت گرفته است ولی متأسفانه جاذبه‌های گردشگری پایتخت مفقود مانده است و عملاً‌ تهران به عنوان شهر گردشگر معرفی نشده است.

وی بیان داشت:‌ استفاده از جاذبه‌های گردشگری تهران اقدامی بسیار مؤثر و مفید است و امیدواریم این اقدمات توسعه پیدا کند.

سروری گفت:‌ در سال اقتصاد مقاومتی باید هزینه‌های اضافی از بین برود و بعضاً با اقداماتی مواجه هستیم که مغایر با اقتصاد مقاومتی است و در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیز نمی‌باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران، یادآور شد: ما نباید از یک سو سفره هفت‌سین در بین مردم توزیع کنیم ولی از سوی دیگر به کارفرمایان بدهکار باشیم. بهتر است با کنترل هزینه‌ها جلوی اقدامات غیرضروری گرفته شود.

وی بیان داشت: افتتاح زیرگذر جوادیه را تبریک می‌گویم و امیدوارم دیگر مشکلات شهروندان نیز در این محدوده حل شود.

سروری افزود: مجوز واردات کالاهای لوکس و غیرضروری کاملاً با شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل معرفی شد مغایرت دارد و با جلوگیری از ایجاد فضاهایی که منجر به واردات بی‌رویه می‌شود باید زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا