اجتماعی و فرهنگی

طرح تقسیمات کشوری نهایی شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سید شهاب الدین چاوشی ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در سال ۹۴ افزود: سال گذشته یکی از بزرگ‌ترین اقدامات استانداری با همکاری مجموعه سیاسی، اجتماعی، امنیتی و سایر بخش‌ها، برگزاری پرو‍ژه ملی انتخابات در هفتم اسفندماه بود. 

چاوشی با بیان اینکه انتخابات اسفندماه امیدبخش و بدون حاشیه برگزار شد، گفت: ‌چنین انتخاباتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی کم سابقه بود که سبب تقویت مبانی جمهوری اسلامی شد. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، اقدامات فرهنگی و اجتماعی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری در قالب ۲۰ کمیسیون و شورای قانونی را از دیگر فعالیت‌های این معاونت در سال گذشته برشمرد. 

وی با اشاره به اولویت‌های اصلی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در سال جدید عنوان کرد: ‌ طرح تقسیمات کشوری به دلیل شرایط خاص زمانی در سال گذشته قابل پیگیری نبود و امسال به سرانجام خواهد رسید. 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: ‌اصلاح قانون انتخابات که در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته امکان عملیاتی شدن نداشت، بنا بر اظهار نظر وزیر کشور، در فرصتی مناسب پیگیری می‌شود. 

چاوشی، رسیدگی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان به عنوان موضوعی که مورد توجه مقام معظم رهبری است، یکی از دغدغه‌های اصلی امسال برشمرد و گفت: ‌امیدواریم در سال جدید با رویکردهای فرهنگی و اخلاقی بتوانیم این دغدغه را پیگیری کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا