مدیریت شهری

تکمیل پایانه‌های مترو تهران درسال جاری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  به نقل از شرکت بهره برداری مترو تهران، محسن نایبی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۵ به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی امام خامنه‌ای مد ظله العالی، نقشه راه شرکت بهره برداری مترو تهران در برنامه‌ها و اقدامات پیش روست و در این راستا یک قرارگاه جهادی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این قرارگاه به نام شهید کاظمی آشتیانی که شهید عرصه علم و فناوری است، نامگذاری شده و هدف از تشکیل آن ایجاد فضای مناسب برای گزارش دهی و پیگیری فعالیت‌های شرکت بهره برداری مترو در خصوص اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب باید تولید داخلی را احیا کنیم، گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران در دو سال گذشته با برگزاری نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان داخلی در صنعت مترو و حمایت از تولید داخل سعی کرده است تا در این زمینه گام‌های بلندی بردارد و امسال این تلاش‌ها دوچندان خواهد شد.

نایبی با بیان اینکه امسال سال اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است، افزود: با برگزاری نمایشگاه‌های مشارکت تولید کنندگان داخلی در صنعت مترو، «اقدام» در زمینه خودکفایی در تولید قطعات مورد نیاز مترو صورت گرفته و ان شاء الله که این امر امسال بیش از پیش عملیاتی خواهد شد.

وی خودکفایی در صنعت مترو را یکی از اهداف مهم قرارگاه جهادی شهید کاظمی آشتیانی دانست و خاطر‌نشان کرد: در این قرارگاه با انجام اقدامات غیرموازی، از هدر رفت سرمایه‌های در نظر گرفته شده جلوگیری به عمل می‌آید و کار‌ها با نظم و انضباط اقتصادی بیشتری انجام می‌شود.

نایبی با تاکید براینکه امسال در توسعه پایانه‌های مترو از توان داخلی استفاده خواهد شد، افزود: یکی از ضرورت‌های کنونی مترو تهران بحث پایانه‌ها است که ساخت و تکمیل آن‌ها طی سال جاری به طور جدی در دست پیگیری است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا