سیاسی

مزایده اموال بابک زنجانی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدعلی اصغرهندی با اشاره به این که وزارت نفت برای تسویه بدهی متهم نفتی همکاری لازم را با وی داشته است، درخصوص این که آیا بابک زنجانی غیر از اموالی که اعلام شده اموالی دیگری هم دارد؟ تصریح کرد: اموالی که قبل از حکم اعلام شده، تغییری نکرده است، مگر آن که درباره برخی از اموال چیزی نگفته و یا مورد شناسایی دادستانی و شرکت ملی نفت ایران قرار نگرفته باشد.

وی درباره اعلام شماره حساب جدید از سوی شرکت ملی نفت ایران هم با بیان این که تاکنون چندین شماره حساب در اختیار وی قرارداده شده است، تصریح کرد: با وجود اعلام شماره حسابهای متعدد هیچگونه اقدام عملی جهت پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت در این باره که چقدر به پرداخت بدهی از سوی این متهم نفتی امیدوار هستید، تصریح کرد: بستگی به آنها دارد؛ وزارت نفت هرگونه همکاری با آنها را جهت پرداخت بدهی شان انجام داده است.

هندی تاکید کرد: با وجود همکاری وزارت نفت هنوز هیچ اقدام مثبتی جهت پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به این که در روزهای پایانی پارسال آگهی مزایده برخی اموال بابک زنجانی از جمله هواپیمایی، هتل ها، مجتمع های مسکونی و مجتمع های تجاری داده شده و در دست اقدام است، خاطر نشان کرد: آگهی مزایده باقیمانده اموال بابک زنجانی نیز بزودی منتشر می شود.

هندی درباره دریافت بقیه مطالبات نفتی نیز با یادآوری این که بدهی شرکت شل به ایران پرداخت شده است، افزود: دریافت بقیه مطالبات وزارت نفت در دست مذاکره و پیگیری است و امیدواریم بتوانیم بزودی آنها را وصول کنیم.

بابک زنجانی به اتهام تخلفات مالی و نپرداختن بدهی به وزارت نفت، ۹ دیماه سال ۱۳۹۲ بازداشت شد و همچنان در بازداشت به سر می برد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا