ورزشی

ویسی:استقلال در افت هم خطرناک است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: این مسابقه بازی است که به نوعی یکی از جنگ‌های لیگ محسوب می‌شود. قطعا برنده گام بزرگی را برای قهرمانی برمی‌دارد و بازنده در ادامه سعی می‌کند که از مسابقه امتیازات لازم را بگیرد. مساوی هم می‌تواند راضی‌کننده باشد ولی ما باید محتاط هم بازی کنیم و حواسمان به همه جوانب باشد تا سه امتیاز مسابقه را بگیریم و گام بزرگی در ادامه راه برداریم.

ویسی در پاسخ به این سوال که تعطیلی بازی‌ها چقدر به ضرر شما است، گفت: وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود همه تیم‌ها تمریناتشان سبک‌تر شده و شرایط برای همه یکسان است. امیدوارم ما به چیزهایی که در مسابقه نیاز داریم برسیم و آمادگی خود را به رخ حریف بکشیم.

عبدالله ویسی در مورد شناختش از استقلال گفت: مردم همه بازی‌های استقلال را می‌بینند و همه می‌دانند که این تیم چگونه بازی می‌کند. استقلال تیم بزرگی است و حتی اگر در افت هم باشد بسیار خطرناک است و ما هم همین جور هستیم و می‌دانیم استقلال تیم گردن کلفت و بزرگی است.همه مردم ایران این تیم استقلال را می‌شناسند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مصدومان و غایبان تیمش گفت: در تعطیلات تلاش کردیم جای خالی سیف الهی و طیبی را در این بازی پر کنیم و غیبت آنها برای ما سخت است و امیدواریم که جانشین‌های آنها بتوانند خوب بازی کنند.

ویسی در مورد استفاده از موقعیت‌های گلزنی تیم استقلال، گفت: هر تیمی از موقعیت‌های گلزنی استفاده کند پیروز می‌شود و صدرصد اینجوری است و می‌دانیم  استقلال از کمترین موقعیت خود بیشترین استفاده را می برد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد غیبت سیدمهدی رحمتی گفت: ما مصدوم داریم و استقلال و هم مصدوم دارد و مهم سه امتیاز این بازی است. استقلال بازیکنی دارد که از آن  استفاده نمی‌کند و ما هم بازیکنی داریم که از آن استفاده نمی‌کنیم و سیدمهدی رحمتی آنها محروم است و ما هم محروم داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا