ورزشی

هدیه ویژه کی روش برای مخالفان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین کارلوس کی‌روش پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل عمان در نشست خبری گفت: عملکرد خوبی مخصوصا در نیمه اول نشان دادیم. در دو کلمه می‌ـوانیم عملکرد تیم ملی را خلاصه کنیم و تیم ملی در ۹۰ دقیقه با قدرت بازی کرد و حاکمیت خودش را نشان داد.

کی روش ادامه داد: ۹۰  دقیقه مقابل تیم و بازیکنان خوبش خوب بازی کردیم و این تیم در طول ۹۰ دقیقه حتی یک ضربه هم به سمت دروازه ما نزد. در نیمه دوم استحقاق داشتیم که دو سه گل دیگر بزنیم اما در ضربه‌های آخر دقت کافی را نداشتیم.

کی‌روش تصریح کرد: به اهداف خودمان رسیدیم و  در درجه اول پیروز شدیم و ما به عنوان تیم اول آسیا هم به مرحله بعدی صعود کردیم و توانستیم طبق رده‌بندی فیفا که تیم اول آسیا هستیم به این صدرنشینی ادامه بدهیم. ۱۲ آوریل قرعه کشی مرحله بعد انجام می‌شود و در یکی از قرعه‌کشی‌های مهم می‌توانیم به عنوان تیم اول آسیا حضور داشته باشیم. با نتیجه‌ای که به دست آوردیم مرحله نخست مقدماتی جام جهانی روسیه را به پایان رساندیم و امروز باید خوشحال باشم اما خوشحال نیستم. بخاطر اینکه سفری که تا امروز طی کردیم پرچالش و دشوار بوده است.

وی افزود: می‌خواهم این صعود را در درجه اول به هواداران ایرانی که همواره رفتار خوبی با من و کادرم و بازیکنان تیم ملی خوب بوده تقدیم کنم. بعد از آن مراتب تقدیر و قلبی خودم را از بازیکنان ایرانی ابراز کنم. برای تمام کارهایی که بازیکنان در تیم ملی انجام دادند و زحماتی که کشیدند تبریک می‌گویم زیرا فوق العاده کار کردند. مطمئنا نمی‌توانم کادرم را فراموش کنم و سختی‌های دشواری را پشت سر گذاشتند و برای تیم خیلی زحمت کشیدند و می‌خواهم از تک تک اعضای کادرم تشکر کنم. بسیار زحمت کشیدند. در آخر نمی‌توانم چند نفر خاص را فراموش کنم و می‌‌خواهم این صعود را به آنها تقدیم کننم. این صعود را به افرادی تقدیم می‌کنم که هیچ کاری و هیچ حمایتی از تیم ملی انجام ندادند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: مراتب قلبی خودم را به افرادی که برای تفرقه، نفاق حاشیه‌سازی و ایجاد مزاحمت برای تیم ملی کردند و به من گفتند دزد و لمپن و این افراد هم داخل فدراسیون و بیرون فدراسیون بودند و تنها دستاوردی که داشتند عدم ایجاد تعامل و تعادل بود و هیچ گاه تیم ملی را حمایت نکردند و کادوی خاص و مراتب اردات خاصم را به این افراد تقدیم می‌کنم. افرادی که به من گفتند استانداردهای لازم را برای هدایت تیم ملی ایران ندارم. امروز به راحتی می‌توانید روزمه کاری من را قورت بدهید. امروز خیابان باز است و هر تصمیمی می‌خواهند بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا