شورای شهر

جشنواره نوروزی برج میلادومعرفی فرهنگ ایرانی به گردشگران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی با حضور در یادمان ملی ایرانیان، از بخش‌های مختلف جشنواره نوروزگار برج میلاد تهران بازدید کرد و افزود: تاکنون از بخش‌های مختلف گردشگری شهر تهران همچون منطقه گردشگری منطقه ۲۰، ۲۲، ستاد گردشگری بازدید کرده‌ام، اما انصافاً باید بگویم که برنامه‌های نوروزی برج میلاد امسال برای مخاطبان بسیار جذاب بوده است.

وی ادامه داد: نکته جالب توجه نگاه فرهنگی به اجرای برنامه‌ها بوده و همین امر منجر به این شده که مردم از صبح خیلی زود به برج میلاد آمده تا از یادمان ملی ایرانیان و سایر برنامه های نوروزی بازدید کنند.

به گفته ناصحی، برپایی کارگاه‌های صنایع دستی و خلق آثار هنری در حضور مردم و همچنین حضور اقوام مختلف و اجرای آیین‌های نوروزی شهرهای مختلف از جذاب ترین بخش‌های این دوره از جشنواره است.

وی با بیان اینکه برج میلاد تهران نمره قابل قبولی در اجرای برنامه‌های نوروزی گرفته است، تصریح کرد: برج میلاد تهران یک افتخار است نه برای شهروندان تهرانی، بلکه برای همه ایرانیان، چرا که این برج بدست مهندسان ایرانی ساخته شده است و از جمله برج‌های مخابراتی دنیاست که توانسته امکانات گسترده گردشگری و تفریحی را برای شهروندانش فراهم کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا