اجتماعی و فرهنگی

پنج شنبه همه استان ها هوای بهاری دارند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احد وظیفه فزود: براساس مشاهدات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز سه شنبه، بارندگی در مرکز و نیمه شرقی کشور تداوم خواهد یافت که گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و جاده های کوهستانی البرز و زاگرس با بارش برف همراه خواهد بود. بارش باران در بعد از ظهر امروز در جنوب بوشهر، فارس، هرمزگان و سپس در جنوب سیستان و بلوچستان گاهی به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: منطقه بارش در چهارشنبه محدود به شرق کشور خواهد شد و به تدریج صبح پنجشنبه از کشور خارج می شود. سه شنبه در استان های خراسان شمالی، سمنان، غرب خراسانرضوی و جنوب و غرب استان فارس و شرق هرمزگان و چهارشنبه غرب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش گاهی به شکل رگباری با رعد و برق پیش بینی می شود و در برخی نقاط با احتمال وقوع تگرگ است. چهارشنبه در شرق کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و احتمال گرد و خاک و کاهش دید به شکل موقت وجود دارد.

همچنین طی سه شنبه شب تا چهارشنبه در تهران، البرز، قم، جنوب سمنان و شمال اصفهان، گاهی وزش باد شدید از سمت غرب تا شمال غرب ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود. سواحل شرقی خزر در مازندران و گلستان امروز گاهی با بارش باران خواهد بود و به تدریج با کاهش ابر در چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای ۶ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت. چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. در روز پنجشنبه بیشتر نقاط کشور با هوای آفتابی زیبای بهاری خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا