شورای شهر

کدام دوره نگاه مردم را نسبت به شورا منفی کرد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری مقایسه ای را بین چهار دوره شورای شهر تهران انجام داده که به شرح ذیل است:

*نمایندگان شورای شهر در این دو سال این قابلیت را در چمران دیده‌اند و احساس من این است که در این دوره که سال آخر است نمایندگان این اعتماد را به وی خواهند داشت.

 
 *شورای چهارم با دوره‌های قبل متفاوت است. دوره اول یک دوره کاملاً جناحی و اصلاح‌طلبانه بود که منجر به فروپاشی شوراها و تمامیت آن در کشور شد و نگاه مردم را نسبت به شورا کاملاً منفی کرده بود. در دو دوره بعدی یعنی دوره دوم و سوم، مردم در اعتراض به روشی که در شورای اول وجود داشت یک شورای کاملاً اصولگرایانه را انتخاب کردند. اقدامات مؤثری که شورای دوم انجام داد باعث شد که نظر مردم نسبت به شوراها ترمیم شود. هر دوره نسبت به دوره قبل احساس می‌کنیم که مردم نگاه‌شان به شوراها در حال اعتماد بیشتر است.
 
 
*به نظر من ویژگی‌های چمران در شورای شهر منحصر به فرد است. از این نظر ایشان سوابق مشخصی در امور اجتماعی و شهری دارد و تحصیلات‌شان کاملاً مرتبط است.
 حدود ۱۴ سال است که فرمان شورای شهر تهران و شورای عالی استان‌ها در اختیار آقای چمران بوده و اینها باعث شده که ایشان یک اشراف تقریباً بی‌نظیری را در موضوعات مختلف شهری داشته باشد که من فکر می‌کنم باید آنها را کاملاً مد نظر داشت.
 
 
*چمران با اینکه به اردوگاه اصولگرایان تعلق دارد اما در اداره شورا به هیچ وجه نگاه سیاسی‌اش را دخالت نداده و کاملاً یک مدیریت غیرسیاسی و کارشناسی را ارائه می‌دهد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا