مدیریت شهری

سال ۹۵،بهره برداری ازفازاول پایانه شرق

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدجعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر جابه جایی پایانه های شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: پایانه های موجود به دلیل آنکه در چند دهه قبل ساخته شده اند، در گذشته در حاشیه شهر بودند. این در حالیست که اکنون در وسط شهر قرار گرفته اند که به واقع مشکلات زیادی را اعم از مشکلات ترافیکی و زیست محیطی برای پایتخت به وجود آورده اند.

وی با اشاره به جابه جایی پایانه شرق به محدوده سرخه حصار گفت: فاز نخست پروژه پایانه شرق جدید پیشرفت قابل قبولی داشته بطوریکه اکنون ساختمان اداری و پارکینگ های این پروژه ساخته شده است.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه فاز یک پروژه شرق جدید در نیمه نخست سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید، گفت: به منظور دسترسی پایانه شرق به سایر مد های حمل ونقلی، همزمان با آغاز عملیات فاز ۲، عملیات احداث مترو در این مسیر نیز آغاز خواهد شد. همچنین امتداد خط ۲ بی ار تی تا ترمینال شرق نیز محقق خواهد شد.

وی در خصوص پایانه غرب و جنوب نیز گفت : فراخوانی برای سرمایه گذاری داده شده است اما هنوز به قطعیت توافقی با سرمایه گذاران صورت نگرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا