اجتماعی و فرهنگی

زورگیر کسبه تهرانپارس که بود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ ضرغام امیری، ضمن اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده تهرانپارس طی یک عملیات ضربتی گفت: این متهم و همدستانش از دستفروشانی که در خیابان «عدی»، در حال کسب و کار بودند، زورگیری و اخاذی می‌کردند.

 

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: هفته گذشته تعدادی از کسبه و دستفروشانی که با اجازه شهرداری در خیابان حجربن عدی، در حال کسب و کار بودند، ضمن شکایت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که یکی از اراذل و اوباش این محدوده معروف به «سیاه» با همدستانش ضمن اخاذی از آنها اقدام به ضرب و جرح تعدادی از کسبه و دستفروشان کرده است.

 

وی افزود: با توجه به سوابق موجود در پرونده این متهم مبنی بر شرارت، ایجاد اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح شهروندان، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم و همدستانش را در حال فرار دستگیر کردند.

 

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه این متهم پیش از این سابقه ایجاد مزاحمت برای نوامیس نیز در پرونده داشت افزود: وی در بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرایم خود و همدستانش به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل که بنابر دستور دادیار شعبه ۲ ناحیه ۴ دادسرای رسالت، با صدرو قرار به همراه همدستانش روانه زندان شدند.

 

براساس شنیده‌ها متهم برادر ضارب شهید علی خلیلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا