شورای شهر

مشکل مملکت از زبان حکیمی پور!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد حکیمی‌پور در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: در حال حاضر مشکل مملکت بخشی‌نگری است و باید این بخشی‌نگری کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: از تریبون شورای شهر تهران بابت حماسه مردم در ۷ اسفند و برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر باید شود و در مقابل کاری که مردم تهران انجام دادند در شورای شهر هیچ صدایی بلند نشد.

حکیمی‌پور افزود: از برخی دهان‌ها حرف‌های زشتی زده شد که مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری بود که ایشان از همه دعوت کرده بودند به پای صندوق‌های رای بیایند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر کسی که در نظام زندگی می‌کند در این کشور حق و حقوقی دارد و باید بر اساس عدالت برخورد شود.

وی به اظهارات مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر مشارکت مردم تهران در انتخابات گفت: بر اساس آمار رسمی واجدین شرایط رای دهی در تهران ۴.۵میلیون نفر است که ۵۰ درصد از این آمار در پای صندوق‌های رای حضور داشتند.

حکیمی‌پور گفت: ما باید تشویق کنیم که ۵۰ درصد دیگر مردم نیز در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و وقتی که حضور مردم را زیر سوال می‌بریم مشارکت کم می‌شود.

وی تاکید کرد: باید صحبت‌های رهبری و امام را جامع ببینیم و نفرت پراکنی مشکلی را رفع نمی‌کند و بحث حکومت یک موضوع عرفی و بشری است.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به اظهارات احمد حکیمی‌پور گفت: یکشنبه هفته گذشته پس از انتخابات نه تنها بنده بلکه جمع کثیری از اعضای شورای شهر برگزاری انتخابات را تبریک و به این موضوع اشاراتی داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا