مدیریت شهری

آغاز جنگ روانی علیه شهرداری در ساماندهی دستفروش ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رضا قدیمی با بیان اینکه در پی اعتراض متصدیان واحدهای صنفی به حضور و هجوم بساط گستران و دستفروشان در تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و لبافی نژاد که منجر به تعطیلی واحد‌های تجاری شده است، تصریح کرد: عصر یکشنبه به همراه نیروهای شرکت ساماندهی، شرکت شهربان و یگان‌های ویژه ناجا در محل حضور یافتیم و با کسبه مذاکره کردیم.

وی با اشاره به جریانات اخیر و تلاش رسانه‌های بیگانه در جهت راه اندازی جنگ روانی برای خشن جلوه دادن اقدامات شهرداری تهران در خصوص جمع آوری دستفروشان، گفت: متاسفانه اینگونه ابراز شده که هر شخصی و در هر زمانی که اراده کند، می‌تواند بساط گستری کند و مأموران شهرداری و نیروی انتظامی نیز حق دخالت ندارند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به هجوم بی سابقه بساط گسترانی که از شهرستان‌ها به خیابان‌های پرتردد پایتخت آمده‌اند، اشاره کرد و افزود: روزهای پایانی سال بهترین زمان برای فروش متصدیان واحد‌های صنفی است. این انصاف نیست که این فرصت شغلی از کسبه گرفته شود.

با حضور به موقع پرسنل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، نیروهای ناجا و شرکت شهربان؛ در میان معترضان و اطمینان خاطر به ایشان، کسبه معترض اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی خود کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا