سیاسی

دشمن به دنبال جنگ با ایران است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن رضایی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷اسفند اظهار کرد: ملت ایران، ملتی هوشمند و با درک سیاسی بالایی است؛ به طوری‌که حضور گسترده مردم در این انتخابات موجب به هم خوردن بسیاری از معادلات دشمن شد.

 

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور و نشاط شان در انتخابات ۷ اسفند نشان دادند، مسئله دموکراسی در ایران جدی است و ایران اسلامی نسبت به کشورهای منطقه چون عربستان که هیچ نوع انتخاباتی در آن برگزار نمی شود، پیشرو است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامه ریزی های دشمن برای تحریم کردن انتخابات، افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رای مقبولیت نظام را به رخ دشمنان کشیدند؛ بطوری‌که بلافاصله بعد از انتخابات اوباما ویزای سفر به ایران را که قبلا ممنوع کرده بود، آزاد کرد.

رضایی در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه خاورمیانه هم اکنون با چند جنگ همزمان روبروست، جنگ روسیه و اروپا در اوکراین، روسیه و ترکیه، ترکیه با سوریه و عراق، عربستان با یمن و جنگ قدیمی اسرائیل علیه فلسطینی ها، که در تاریخ جهان بعد از جنگ جهانی دوم این اولین باری است که چندین جنگ در یک منطقه نزدیک به هم اتفاق می افتد.

وی شرایط منطقه را بسیار حساس برشمرد و گفت: در اکثر این جنگ ها به جز اوکراین؛ منافع ملی ایران مطرح است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کشاندن جنگ ها به مرزهای ایران هدف اصلی بازیگران جنگ در منطقه است خاطرنشان کرد: دشمن بدنبال آن است تا مرزها ایران را ناامن کند و منافع ملی را مورد تهدید قرار دهد، بنابراین باید به طور جدی مراقب توطئه های دشمن بود تا به امنیت ملی خدشه ای وارد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا