اجتماعی و فرهنگی

درآمد یک کارخانه آب معدنی وقف شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین صبح امروز طی مراسمی مدیرعاملان یک شرکت آب‌معدنی با تأسیس مؤسسه نیکوکاری راد، درآمد حاصل از فروش آب‌های معدنی را به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، زنانی که از سرطان سینه رنج می‌برند و حفاظت محیط‌زیست اختصاص دادند.

این افراد با وقف درآمد حاصل تصمیم گرفتند که مؤسسه نیکوکاری راد را به هیأت امنایی علی دایی، لاله اسکندری، هادی ساعی، پروفسور رضا اعتصامی، محمدرضا شجریان، رویا ایمانی، شهناز تفنگچی، یوسف جوان، رامین خسروخاور، حمیدرضا صمدی، احمدرضا صمدی و سعیده قدس تشکیل دهند تا این افراد نسبت به هزینه‌کرد درآمد حاصله در حوزه‌های مورد وقف تصمیم‌گیری کنند.

این شرکت آب‌معدنی محصولات خود را در سه رنگ آبی مخصوص کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به رنگ صورتی مخصوص زنانی که از سرطان سینه رنج می‌برند و به رنگ سبز مختص حفاظت از محیط‌زیست عرضه می‌کند تا از درآمد حاصل از فروش این محصولات بتواند در امور خیریه هزینه کند.

سعیده قدس از موسسان مؤسسه محک در این مراسم گفت:‌ مؤسسه محک خیلی خرج دارد و دغدغه ما تأمین مالی است. وی ادامه داد: ما یک ذخیره برای مواقع بحرانی در نظر گرفته‌ایم که تنها برای ۶ ماه جوابگو خواهد بود،‌ بنابراین به یک درآمد ثابت نیازمند هستیم.

وی اقدام این شرکت آب‌معدنی را تأمین منبع پایدار برای محک دانست و گفت:‌ خوشحالیم که امروز برای ما منبع درآمدی در نظر گرفته شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا